Suloista, että Päivi Räsänen on saanut istutettua ideologiansa lapsiinsa :).
Kommentit (5)
Mikä siinä on ihanaa, että Päivi Räsänen saa lapsensa tuohon humpuukiin mukaan. Toisaalta taas vasemmistolaiset ym taistolaiset puolestaan ovat suorittaneet aivopesun kehityskykyisille lapsilleen.
Samalla tavalla voisi todeta ettei ole mikään ihme, että Jyrki Katainen on mitä on koska hänen mummolansa saunan takana on ollut tilaa (punaisille ?)
Mikä siinä on, että kun puhutaan uskonnosta tai politiikasta taantuu aikuiset ihmiset teinin tasolle. Ihmeellistä eipäs juupas mustavalkoista joko tai ajattelua.
Mun vanhemmat on siinä onnistuneet. Me lapset ollaan tehty ihan omat ratkaisumme omien "ideologioimme" suhteen. Mä luulen, että mun vanhemmat on ylpeitä meistä, vaikka osa meistä ajatteleekin asioista aivan päinvastoin kuin he.
Mun vanhemmat on siinä onnistuneet. Me lapset ollaan tehty ihan omat ratkaisumme omien "ideologioimme" suhteen. Mä luulen, että mun vanhemmat on ylpeitä meistä, vaikka osa meistä ajatteleekin asioista aivan päinvastoin kuin he.
Totuus on kuitenkin, että omena ei kauas puusta putoa... Yhteneväisyyksiä löytyy taatusti enemmän kuin eroavaisuuksia, kun pinnan alta vähän rapsuttaa.
niin maailmankatsomuksensa kuin poliittisen kantansa suhteen. Molemmat on niin henkilökohtaisia asioita että haluan lapseni tekevän ne itse. Siksi en näissä asioissa opetakaan mitään "näin se on", vaan että minä ajattelen näin, joku muu toisella tavalla eikä kumpikaan voi sanoa olevansa 100 % varmasti 100 % oikeassa.
Vähemmän suloista on se, että niin monet taistolais/vasemmistolaisvanhemmat saivat aivopestyä jälkikasvunsa samanlaisiksi sieluttomiksi ateisteiksi kuin itse ovat. Saivat tuhottua lapsena ja syöstyä samaan helvettiin kuin missä elävät.
Onneksi on niitä, jotka ovat heränneet, kuten Samuli Edelmann. Vain Jumalan henki voi muuttaa ihmisen.