Mitä lastenohjelmaa pelkästi pienenä?
Mä pelkäsin Rölliä.
Kaveri pelkäsi puolestaan Pelle Hermannia.
Kommentit (14)
Kaikki ne asuntovaunut ja kaikki...
Hermannia minäkin! (ja luulin olleeni " ainoa" ) :D
No, se oli kylläkin lapsille suunnattu engl. kielen opetusohjelma, mutta tosi pelottava!
Kaksi poliisia (joista toinen Neil Hardwick) etsii kissaa, joka on hypännyt kuuhun. Tää tuli 70-luvulla, eli olen jo vähän vanhempi mammarainen... :)
partainen ukko pimeässä huoneessa.. vaihdoin aina kanavaa
Jo se tunnari pelotti ihan hirveästi. Ja Kepakko.
Enpä nyt tiedä minkä ikäisille oli suunnattu, mutta kamala oli. Varsinkin ne " pekot" , jotka asusteli maan pinnalla. Muppetit kammostuttaa myös edelleen...
Tai siis en sitä itse Heikko-Peikkoa, vaan niitä toisia, jotka kiusas H-P:a
Olisinko ollut alle 10v kun tuo sarja tuli telkkarista ja äidin kanssa sitä katsottiin. Joutu kyllä laittaa kädet silmille useassa kohtaa ja tirkistellä sormien välistä ;)
Sen sarjan uusintaa toivoisin kyllä kuitenkin vaikka voi olla että nyt vanhempana ei ehkä jänskättäis yhtään =)
Enpä huomannut tohkeissani että oli kyse lastenohjelmasta =)
Tuli vain heti mieleen tuo sarja... Huh huh!
Mä pelkäsin ala-asteikäisenä Spedeshow:n Kammoittavaa Röyhtäisijää. (muistaakseni Vesku Loiri esitti sitä tai sitten Simo Salminen). Näin siitä jopa painajaisia ja pelkäsin pitkään mennä pimeällä yksin vessaan, kun meidän vessassa oli ylhäällä pieni ikkuna ja pelkäsin että se Röyhtäisijä ilmestyy sinne.
Ihan älyvapaa juttu. Sitä voi lapsi pelästyä niin erilaisista jutuista. Mitään lastenohjelmia en koskaan muista pelänneeni.
mikä se nyt oli- ???