Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton, kun haluasin olla miehelleni tärkeys järjestyksessä se ensimmäinen?

Vierailija
07.08.2007 |

Siis olenko täysi idiootti, kun mulle ei riitä se, että mieheni viettää kanssani aikaa muutaman tunnin viikossa. senkin ajan niin, että saan itse sanoa, että olisi kiva olla yhdessäkin.

Kun mä itse ajattelen niin, että kyllä se rakkain ihminen menee kaiken edelle ja sen jälkeen tulee harrastukset yms. Ei niin, että vaimon kanssa ollaan tunti " velvollisuudentunnnosta" , että voi sit hyvällä omalla tunnolla rassata autoa tms. Voi sitten sanoa, että tehtiinhän me tänäänkin sitä ja sitä...

Siis tottakai ihmisellä pitää olla harrastuksia ja niitä " omia juttuja" , sitä en sano, mutta eikös näissäkin pitäisi olla jokin tasapaino?

te joilla on tällainen tilanne, oletteko tyytyväisiä? ja saa muutkin kommentoida...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voit tehdä muutakin nostaa metelin ja vaatia. Keksiä jotain mukavaa että mies oikeasti viihtyisi kanssasi.

Vierailija
2/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ymmärrä sun miestä (etkä yhdyssanasääntöjä). Mies rassaa autoa, koska hänestä on a) mukavaa, että perheen auto toimii moiteettomasti tai b) kivaa, että vaimo voi vähän ylpistellä kun mies on kätevä käsistään jne.

Hän tekee tuollaisia juttuja rakkaudesta. Mikä estää menemästä mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat juttunsa tekee, koska se on hänestä kivaa. tottakai, eihän sitä nyt muuten tekis. MUTTA, haluaisin olla hänelle se, kenen seuraa kaipaa, en se jonka seurassa ollaan sitten, kun ei muuta tekemistä ole. Ei asia nyt ehkä ihan niin ole, mutta siltä se käytännössä tuntuu.

Olen kyllä yrittänyt asiasta puhua, mutta minkäs teet, jos harrastukset on kiinnostavampia kuin se ketä sanoo rakastavansa.

ap

Vierailija
4/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle musiikki numero 1 elämässä ja siihen on turha kenenkään ihmisen tunkea väliin, edes poikansa!!! Aina vakuutteli suhteemme aikana minulle, ettei musiikkia ja ihmisiä voi verrata. Miten niin ei voi?

Ikuinen kiistakapula oli tämä aihe. Onneks ei enää tarvi kiistellä. Ikinä en enää ota muusikkomiestä!!!

Ei hän kykene olemaan lapsensa kanssa ku n. 2-3 krt kuukaudessa parin tunnin ajan. Musiikki vie loput ajasta. Ja kohta hän aloittaa musiikkialan koulunkin toisella paikkakunnalla, joten määrä supistuu varmaan entisestään sen jälkeen. Tällä hetkellä asuu parin talon päässä...

Vierailija
5/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti. Miehille kaverit ovat tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä.

Vierailija
6/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi voit olla miehellesi se kaikkein tärkein, mutta mies ilmaisee asiaan muutenkuin että ollaan kylki kyljessä kaikki illat

Vierailija
7/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vuosia samalla lailla. Nyt olemme olleet naimisissa jo 16 vuotta, ja olen päässyt irti tuosta vaatimuksesta.... mutta kyllä, asia on vieläkin minulle suht tärkeä.

Vierailija
8/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua todellakaan noin periaatteessa haittaa se, että miehellä harrastuksia, mutta tuntisin itseni vähän arvostetummaksi ja halutummaksi, jos edes puoliksi yhtä usein keskittyisi muhun yhtä tosissaan. No, ehkä seksin aikana keskittyykin, mutta mä kyllä kaipaan muutakin. itse asiassa tästä just keskusteltiinkin, ja sanoin miehellekin suoraan, että usein tuntuu siltä, että hän tarvitsee minua vain seksiin ja ruoan laittoon.

Vierailija
9/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi sille, ettette ole ihan perfect match. Toisille naisille/miehille vastaava yhdessäolo riittää, mutta toisille ei, kuten sinulle ja monille muille. Rehellisesti sanottuna, ei vaikuta kovin lupaavalta, kun olette noin erilaisia aika tärkeässä kysymyksessä. On vaikea pyytää miestään lopettamaan tai selvästi vähentämään rakasta harrastustaan, jos hän tekisi sen pakon edessä. Kuitenkin olen sitä mieltä, että teidän on asiasta puhuttava vakavasti. Voihan olla, että mies ei ole täysin tajunnut tunteitasi tai ei ole ottanut niitä vakavasti ja olisikin halukas vuoksesi vähentämään rassailua. Puhukaa.

Vierailija
10/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastukset on aina etusijalla. niin en kyllä seuraanikaan enää väkisin tuputa. ollaan kuitenkin asiasta muutamaan otteeseen puhuttu...

ap

Vierailija
11/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat aina kiinni toisissaan... mutta harva sitä vuosia jaksaa olla lumoutunut toisen ihanuudesta

Vierailija
12/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollaan jo kuin vaha aviopari :/

Vierailija
13/13 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lapset eivät saa mennä sen edelle, jos halutaan pysyä vuosikymmenet yhdessä. Oman mieheni silmät aukenivat tänä keväänä, ja hän tajusi laiminlyöneensä minua vuosikaudet oman tyttärensä takia. Nyt, kun tytär on aikuistumassa, hän tajuaa, ettei lapsi voi olla ihmisen tärkein elämänsisältö, koska lapsesta joutuu luopumaan. Puolisosta ei, ainakaan pitkään aikaan, jos pitää suhteen kunnossa. Olin tätä sille jatkuvasti saarnannut ja väkisin kiskonut hänet yhteisiin hetkiin, mutta nyt hän vasta tajusi sen itsekin.

Miehelleni tytär ja harrastukset olivat sama asia - hän oli kehittänyt heille yhteisen harrastuksen, jossa molemmat viettivät kaiken aikansa mitä töiltä ja koululta jäi yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi