Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko angiinaan aina kuume? Itsellä kurkku ÄLYTTÖMÄN kipeä

Vierailija
07.08.2007 |

toista päivää, mutta ei kuumetta. Nieleminenkin saa vedet tulvimaan silmiin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten jo joku mainitsi, ei angiinaan aina tarvitse viljelyä tms. Eri kerroilla on otettu eri testejä, yksi kertaa otettiin sekä pikatesti että viljely (tämä oli joskus viisi vuotta sitten). Olen sairastanut angiinan varmaan kymmenen kertaa ellen enemmänkin, joten en muista kaikkia kertoja...

Vierailija
2/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei itsessään ole mikään tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt siihen ainakaan antibioottikuuria syökö.

Vierailija
4/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ei kyllä todellakaan selviä muulla kuin nieluviljelyllä. Edes pätevä lääkäri ei näe kurkkuun katsomalla, mikä on taudin aiheuttaja. Lapsena söin varmaan monta kertaa turhan antibioottikuurin, kun koskaan ei otettu viljelyä. Nykyään onneksi aina otetaan, ja minulla järkyttävän kova kurkkukipu on useimmiten ollut viruksen aiheuttama. Angiinassa minulla on aina ollut kova kuume, mutta on joskus ollut myös virusinfektiossa.

Vierailija
5/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sairastanut parikin angiinaa ilman kuumetta.

Vierailija
6/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osannut sen takia edes epäillä angiina, mutta kun lopulta kurkkasin kurkkuun tuli kiire päivystykseen ja angiinahan se oli. Oli päässy jo aika pahaksi, mutta onneksi ei tullut jälkitauteja.

Vierailija
7/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivelemaan, mikä ihme se sitten on. Sairaanhoitaja ei osannut oikein sanoa juuta eikä jaata:0/

Vierailija
8/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehti sitten angiina ollakin kolme viikkoa kun luulin että pitää olla kuumetta jos on angiina.

Vierailija
9/9 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvittu minkäänlaista viljelyä. Oli kurkku päässy tosi pahaan kuntoon ja oli kuulemma pelkällä katsomisella ihan selvä tapaus (siis angiina).

Aikaa tästä on jo n. 17 vuotta.