Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän laihduttaa nyt näin. Kommentteja?

Vierailija
07.08.2007 |

Hiilihydraatit tulevat ruisleivästä ja tummasta pastasta, sekä hedelmistä. Lisään proteiinien osuutta ruuissa, kasviksia käytän selvästi enemmän kuin aiemmin (useimmilla aterioilla korvaan perunan, riisin tai pastan kasviksilla).

Yhtenä tai kahtena päivänä viikossa syön vapaammin ja herkuttelenkin vähän, muina päivinä pidän kalorit 1000 tienoilla.

Liikuntaa lisää, punttitreeniä parina päivänä ja aerobista vähintään kaksi kertaa viikossa.

Eikös näin pitäisi alkaa homman toimia :) ?? Laihdun, olen tyytyväinen itseeni ja virkistyn...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki alussa pitää 1000 kcal kuuria, mutta kannattaa laihdutuksen jatkuessa nostaa kalorimäärää niinä päivinä kun teet punttitreeniä. Sinulla ei muuten riitä ravinto lihaksien kehittymiseen ja koko punttitreeni on melko turhaa, tai ainakin väärällä tavalla elimistöä kuluttavaa. Kaloreita toki kulutat, mutta kun tuo 1000 kcal tarvitaan jo elimistön perusaineenvaihduntaan... Muuten tosi hieno suunnitelma, terveimpiä mitä olen tällä palstalla nähnyt.

Vierailija
2/6 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa muuten ihan hyvältä, paitsi toi 1000 kaloria on aika vähän jos mielii vielä treenata. Jotta treenaaminen olisi tehokasta niin siihenkin tarvii energiaa.

Ja useimmin paremman tuloksen saa jos syö normaalisti(ei siis liikaa!) ja terveellisesti mutta lisää energian kulutusta just treenien kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä 1000 kieppeillä ja ihan hyvin olen jaksanut. Tosin aerobinen treeni on vain sellainen puolen tunnin juoksulenkki, pidempi ei olosuhteiden pakosta onnistu kuin harvemmin...

Kiitos kannustavista kommenteista!

ap

Vierailija
4/6 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siinä 1000 kieppeillä ja ihan hyvin olen jaksanut.

ap

Tulee kyllä vaihe kun tuo 1000 kcal tulee olemaan liian vähän ja elimistö reagoi siihen väsymyksellä ja kipeytyneillä lihaksilla (huono palautuminen).

Älä tuijota kovin orjallisesti ruokaa, vaan syö silloin tällöin enemmän. Näin myös annat elimistölle rakennusaineita ja huijaat sitä uskomaan, että " nyt taas syödään paremmin" . ;o) Kysy keneltä tahansa urheilijalta tai kehonrakentajalta, heillä kaikilla on nämä " mässäpäivät" ja lisäksi nauttivat pari sataa kaloria lisää kovimpina treenipäivinä (sinulla punttitreeni). Mutta tsemppiä!

Vierailija
5/6 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos luet aloitukseni uudelleen niin parina päivänä viikossa ajattelin vähän mässäillä. Jos nyt edes jokusen aikaa saisi pysyteltyä tuossa tuhannessa kalorissa, että alkaisi jotakin tässä ruhossa tapahtumaan. Viitisen kiloa pitäisi tiputtaa, ei sen enempää. Mutta tiukassa ovat :(

ap

Tulee kyllä vaihe kun tuo 1000 kcal tulee olemaan liian vähän ja elimistö reagoi siihen väsymyksellä ja kipeytyneillä lihaksilla (huono palautuminen).

Älä tuijota kovin orjallisesti ruokaa, vaan syö silloin tällöin enemmän. Näin myös annat elimistölle rakennusaineita ja huijaat sitä uskomaan, että " nyt taas syödään paremmin" . ;o) Kysy keneltä tahansa urheilijalta tai kehonrakentajalta, heillä kaikilla on nämä " mässäpäivät" ja lisäksi nauttivat pari sataa kaloria lisää kovimpina treenipäivinä (sinulla punttitreeni). Mutta tsemppiä!

[/quote]

Vierailija
6/6 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellainen 5-(8) kiloa, kun voisi tiputtaa. Mä en vaan saa aikaiseksi. Liikuntaa harrastan, mutta toi mässäily on päivittäistä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän