Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ikään asti hoitopöytä käytössä?

Vierailija
06.08.2007 |

Kun meillä tyttö tulee vuoden ja on vieläkin ollut käytössä,mutta neidiltä tulee jalat kyllä niin roimasti yli,että mietin pitäisikö ottaa pois.

Missä sen jälkeen hoidatte rasvaukset ja vaipanvahdot? Mulla tulee ainakin lattialla vaihtaessa selkä pirun kipeäksi. Joo,on mullakin ongelmat, tiedän :-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyyhän se lapsi siinä pöydällä niin kauan kuin pylly ei mene reunan yli.

Meillä on melko kokonaan loppunut käyttö reilun vuoden iässä. Lapset ei oo pysyneet siinä paikallaan enää kuin kiinni pitäen, joten helpompaa on ollut sen jälkeen sylissä vaihtaa. Mutta kakkavaipan olen ottanut hoitopöydällä silti vielä pois, ettei tuu sotkua mihinkään muualle.

Isommalla oli vaippa 2,5-vuotiaaksi asti, ja hoitopöydällä otin siltäkin kakkavaipan aina pois.

Mutta siis se seuraava paras vaihtoehto on sylissä. Housuvaipat käyttöön ja niiden laitto käy sylissä hyvin. Ja rasvannut olen niin, että lapsi seisoo lattialla ja minä istun sohvan reunalla ja rasvaan lapsen. Karkuunhan ne siitäkin yrittää juosta, mutta jaloilla oppii pitämään kiinni, kun vähän treenailee.

Vierailija
2/2 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen lapset on osanneet seistä tukea vasten ja vaihdankin vaipan aina niin, että lapsi seisoo vessanpöntönkannella ja pitää pöntöstä kiinni. Teippivaipan saa vaihdettua ilman että housuja tarttee kokonaan riisua, riittää että ne vetää nilkkoihin. Siis pissavaipan ainakin, jos ei tartte pestä peppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla