Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuraskauden nautintoja..

06.08.2007 |

Viikkoja tänään kasassa tasan 40. Ja ei lähimainkaan tunnu siltä, että joutuisi synnyttämään.

Nyt tässä viimeisinä viikkoina on tuo ylämaha ollut todella piukea ja pahan tuntuinen. Aivan kuin olisi jotenkin puutunut. Mitään viitettä raskausmyrkytykseen mulla ei ainakaan ole. Onko muilla ollut samanlaista ? Onko iho mahasta niin tiukilla ja hermot sun muut, että tekee tuollaista painontunnetta ja puutumista ?

Ja sitten se toinen juttu. Liittyykö lähenevään synnytykseen pahoinvointia ja ällöä oloa ? Siitäkin nyt tässä olen kärsinyt. Tuntuu välillä samalta kuin alkuraskaudessa, mutta ei kuitenkaan.. Maha toimii paremmin kuin aiemmin..

Onko tietoa, onko oireillani mitään tekemistä synnytyksen kanssa vai onko tämä vain mun toiveajattelua ? Vielähän tässä on sitten pari viikkoa kärvisteltävänä, jollei vauva halua ulos tulla..

lion+lionbaby

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ylämaha ollut tässä välillä aika piukeena ja kiristyksen tunnetta. Neuvolan tätiltä kyselin niin sanoi vain että taitaa olla vain lihakset jotka kiristää kasvaneen mahan vuoksi.

Pahoinvointiasiaan en osaakaan sanoa mitään...

hannnah 36+6

Vierailija
2/2 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuon pahoinvoinnin ja mahan toimimisen kannalta. Viikkoja on huomenna tasan 38 ja iltaisin on sellaista ällötysoloa, ruoka ei maistu, mitään ei jaksa tehdä ja närästää (mitä ei ole ollut koko raskausaikana). Vertaisin tuota oloa alkuraskauden oloon. En oksenna, mutta ällö olo on koko ajan päällä.

Normaalisti käyn kerran päivässä isolla asialla, mutta nyt on viikon verran maha toiminut 2-3 kertaa päivässä. Minä ainakin toivon, että nuo olisi lähestyvän synnytyksen merkkejä... Olisin aivan valmis tositoimiin, varsinkin kun nämä helteet alkavat taas!

Mutta jaksamista meille kaikille! Toivotaan, että päästään tositoimiin pian! :)

HenmaS rv 37+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla