Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOTILOT*** vk 32

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole helleihminen ollenkaan. On ihan vetämätön olo kun on näin kuumaa. Tosin jotain tekemistä asian kanssa saattaa olla sillä, että meillä herättiin tänään klo 5.30! Pienin neiti alkoi kujertaa pinniksessä ja ei taintunut tutilla, tissillä eikä sylillä ja ääni vaan koveni, joten ei muuta kun äiti ylös ja aamukahvin keittoon. *haukotus*

LapaLepasta on tainnut tulla meidän virallinen viikonavaaja. :0)

Nyt pitää lähteä kantamaan " isoille" vettä uima-altaaseen, että pääsevät uimaan kun kakkonen herää päikkäreiltä. On vaan sen verran iso allas, että muutaman sangon saa kantaa kun ei ole tullut täyttöletkua hommattua. No, saa äiti liikuntaa samalla. :0P

adalat + tytöt

Vierailija
2/4 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensiksi kiitokset kaikille myötelämisestä. Juteltiin miehen kanssa parina päivänä oikein kunnolla. Mitä ei olla aikoihin tehty. Käytiin asioita oikein kunnolla läpi. Ja teki hyvää.

Varmaa tuo mainitsemanne väsymys on ollutkin suurin syy meidän ongelmiin ja tietysti tuo mun masennus varmaan suurentaa vielä asioita. Ei olla aikoihin oikein levätty kunnolla ja saatu selkeästi omaa aikaa. (tytöthän on nyt 2v10kk, 1v5kk ja 2kk). Arki kuluu huushollin ja lasten pyöritykseen, joten sitä on eletty vain isän ja äidin rooleja ja on unohdettu meidä parisuhde kokonaan. No jos se tästä nyt menisi paremmin eteenpäin. Ainakin positiivisemmalta näyttää. Kiitos teille!

Sitten muksuihin..

Nea on nukkunut tänään ja eilen päivällä oikein kunnon päikkärit: 5h! Liekö tää kuumuus tekee vai mikä. Nyt Nea on muuten hylännyt pullon ja tutin kokonaan. Eli tissi vaan kelpaa. Ja illallakin olen huomannut, että jos yritän imettää ja nukuttaa sitten omaan sänkyyn, niin Nea valvoo 01 ihan helposti. Mutta jos imetän niin, että nukutan viereen ja nukutaan näin, niin tytsy koisaa jo iltakymmeneltä. Eli äidissä tiiviisti kiinni näköjään. Kuinkahan käy, jos maidon tulo loppuukin.

Taidetaan tässä lähteä vielä ulkoilemaan. Käydään varmaan rantsussa ja illalla haetaan sitten pizzaa. Nam.

Mukavat illan jatkot!

AIHA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kuulla ,että muillakin on väsymystä,sitä aina tuppaa välillä masentumaan,että ei varmaan kellään muulla oo tämmöstä=)

Meiän poitsu omaksunu rytmin,että herää joka aamu 5.30 ja löytänyt äänensä eli kiljuu kun pikkupossu=)Menee sit n.7.00 takas nukkuu ja nukkunu onkin sit 3h,mutta aina kun luulen,että pojalla joku rytmi,niin sitten taas meneekin eri lailla.

Meillä oli pojalla kanssa kausi jolloin kelpasi vaan tisu,nyt ruvennu ottamaan kunnolla taas pulloa jopa vettä.Tisua oon kuitenkin työtäny sinnikkäästi suuhun,jos vielä vähän aikaa sitä söisi.Pulloa sai kun oli työkeikalla.Meillä on ongelmana kun korvikkeesta tullu pojalle ihottumaa,ja tisumaidosta ei,niin siksi toivoisin et sillä mentäs.Ja soseita lisäksi.

Ylihuomenna lähetään tekemään vielä reissu mun vanhemmilla ennen koulun ja hoidon alkua.

G:Mites teillä muilla isommat lapset,ovatko nekin vaan kotona?Mulla tuo ykkönen menee siis jo tokalle ja 4-vuotias jatkaa 10päivää kuussa päiväkodissa nyt ens viikosta alkaen.Kesän ollu kotona,ja sanoin,että mielellään pidän sen nytkin kotona,mutta poika sano itse,että haluu päiväkotiin=)Kaikki kaverit siellä,niin niitä kaipaapi.

Tuon työpäivän jälkeen poika saanu välillä kunnon tisuraivareita,mutta sinnikkäästi oon imettäny=)Nyt ollaan kaksin kotona,kun mies hakee isommat isältään kotiin.

Huiskutin ja poika 4kk 2pv

Vierailija
4/4 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää täälläkin.. Yöunet meni ihan läskiks, kun eilen iski kauhee flunssa ja illalla alko yskittään niin, ettei nukkua voinut kun vasta aamuyöstä. Peetukin nukkui aika levottomasti kun minä köhin vieressä.

Koko päivän ollu tosi kurja olo kun nenä vuotaa ja yskittää, pää on kuin haminan kaupunki ja väsyttää ihan kamalasti =/

Meillä oli perjantaina neuvola ja rokotuksesta aiheutui kurakakkaa ja pientä levottomuutta.

Mittoja:

Paino 8720g

pituus 69cm

On kuulemma kuukauden edellä pituuskasvussa käyrän mukaan..Taitaa poika tulla isäänsä ja kasvaa pituutta reilusti!

Isommat lapset meillä lähtee kouluun ensi maanantaina. Kakkonen aloittaa ekan ja esikko menee kolmannelle. Ollaankin sitten Peetun kanssa päivisin kaksin jos miehellä aamu-tai yövuoro.

Jos ehtisin sitten vaikka paremmin siivoilla ym. kun nuo isommat on koulussa (tosin Peetu ei varmaan nuku kunnon päikkäreitä jos teen paljon suunnitelmia).

Kesä on mennyt kyllä taas ihan liian nopsaan, kun meillä oli muutto ja kelit ei niin suosinu..oikeestaan on menny aika ihan kesää odottaessa ja nyt kelit paranee, kun muksut lähtee kouluun =/ aika mälsää..

Nyt on mentävä huilaan, että jaksaa aamulla taas herätä pojan kanssa ajoissa!

mammutti ja Peetu 5kk