Treffeillä kivasti käyttäytynyt ja komea mies lähettelee omituisia tekstareita
Esim. Haluaisin olla sun vaatteesi, saisi olla lähellä sua. Yksillä treffeillä ollaan siis oltu. Tapaisitteko uudestaan?
Kommentit (23)
Sellainenhan mies olis tietysti parempi joka ei ilmoittelis sulle itsestään mitään, muuta kuin humallassa klo 3 aamuyöllä; viestittelis, että lohkeeko lovee ?
Tuo esimerkki kuulosti ainakin ihan kivalta viestiltä.
Joku toinen vois tykätäkin. Jos koet että noi on vähän outoja, se kertoo siitä ettei mies ole oikein viivalla siitä mikä on teidän suhteen läheisyystilanne sun näkökulmasta.
No oikei, menittekö ap heti sänkyyn? Jos menitte, niin sitten ok.
Miten muuten olette olleet yhteydessä? Miten tapasitte?
Tarvii vähän statistiikkaa, että osaa analysoida paremmin ;).
Ihan vain leffassa ja kahvilla oltiin. Siis liian lähenteleviltä tuntuu noi viestit, kun ollaan vasta tutustumassa.
ap
sellaisia lähettäessa ei tule niin paljon mietittyä, mitä siinä oikeasti lukee...
Vierailija:
sun mieleinen viesti?
toinen on sitten sitä jotain muuta...
Jos mies käyttäytyi ihan mukavasti ja korrektisti treffeillä, tuskin se mikään kamala limanuljaska on.
Haluaisin olla vaatteesi, siis joka puolella, millin päässä ihosta, ahistaa, kauhee stalkermeininki :). Jos ollaan vasta leffa-kahvi-vaiheessa, niin tulee mieleen että tosiaan tyylitajua puuttuu (kiertotekstari-teoria) tai sitten turhan omistushaluista tyyppiä.
En varmaan oikein edes tietäis mitä niihin vastata?
Luultavasti en enää tapailisi.
Vastaa rauhallisesti ja viileän asiallisesti. Katso jos rauhoittuu. Jos ei, niin aika friikki tapaus.
Antaa kyllä aika ihmeellisen kuvan miehestä, kun vasta yhdet treffit takana. Jos mies oli treffeillä miellyttävä, niin ehkä antaisin vielä toisen mahdollisuuden, mutta jos vähänkin epäilyttäisi, niin unohtaisin koko hepun.
Vierailija:
sanohan se yksi mieskin että " haluaisin olla sinun tamponisi" ja läpi meni.
minä treffasin pari kertaa yhtä kaveria joka lähettlei viestejä että " haluaisin olla sinun lähelläsi, mutta sinä et halua jne" lopetin jutun siihen. Se vaikutti liian kevytkenkäiselle mun makuuni.
Jos vaikka pelkkä hansikas riittää näin aluksi ;)
Luulen, että mulla on hiukan sama vika. Olen siis nainen, mutta jos olen kiinnostunut jostakin miehestä niin koitan " väkisin" keksiä jotain hempeää ja hauskaa viestiä lähetettäväksi. Sitten saattaa tulla tuollaisia älyttömyyksiä läheteltyä :)