Minkä ikäisinä tapasitte toisenne, sinä ja nykyinen aviomiehesi?
Minkä ikäisinä menitte naimisiin?
Me tapasimme (ja aloimme seurustella) 22- ja 27-vuotiaina, naimisiin menimme 26- ja 31-vuotiaina.
Kommentit (60)
Olimme erossa 1½ vuotta opiskelujen takia eripaikkakunnill muuton takia. Palasimme kuitenkin tuon jälkeen yhteen. Naimisiin sitten menimme 21 vuotiaina. Nyt olemme molemmat jo 31 vuotiaita. Eli pitkä yhteinen taival on jo nyt takana.
Naimisiin mentiin 26-vuotiaana. Nyt ikää on 48.
Mentiin naimisiin kun olin 24, mies 25.
Niitä kouluttamattomia white träshejä?
Nämä nuoremmat ei ole vielä eronneet. Toisella kierroksella ei sitten tee enää samaa erehdystä vaan ollaa avoliitossa. Joten avoliitossa olevat ei vastaa tähän kysymykseen.
naimisiin mentiin minä 26 (melkein 27), mies 28 (melkein 29). Eli melkein 10v jahkattiin.
naimisiin mentiin minä 26 (melkein 27), mies 28 (melkein 29). Eli melkein 10v jahkattiin.
Naimisiin 4 vuotta myöhemmin, nyt minä 39 ja mies 40 v. Ja kuin vastarakastuneita edelleen =) Ihana mies mulla!
Nyt olemme reilut 4 vuotta vanhempia. Lapsia kerennyt tulla jo kolme, kuopuskin jo 1,5v.
kun minä olin 31v ja mies 35v.
Naimisiin mennessämme minä olin 34v ja mies 38v.
Ja molemmilla toinen avioliitto... eikä se ole ollut erehdys tällä kertaa ;)
Onko sun kriteerit tollaseks ne, että on mennyt nuorena naimisiin ja sitten tietenkin se tarkottaa sitä, että on lapsetkin tehty jo ihan tosi nuorena kun nykyäänhän ne pitäis tehdä 40.v ja ennen lapsia tulisi olla nähnyt ainakin puolet tämän maailman antamista elämyksistä.
Minä tapasin mieheni 20 v. ja mies 25.v, kihloihin mentiin parin kuukauden päästä ja naimisiin vuoden päästä jolloin mä odotin jo esikoista =) Nyt on yhdessä eletty seitsämän vuotta ja siinä ajassa olemme menneet kihloihin, naimisiin, saaneet kolme lasta, ja minä olen kouluttautunut korkeasti.....ja arvaappa vielä mitä? Lapsetkin on hoidettu kotona!!!!! Olen maailman onnellisin nainen ja tulevaisuus näyttää ihanalta.
Tosin varmaan aika moni on tyytyväinen omiin päätöksiinsä. Ottaa vaan niin päähän noi karkeat yleistykset...vaikka luulen, että ne tulee JUURIKIN niiltä white träsheiltä!
Anteeksi ikävä sävyni, mutta minä nostan teille naiset lippua, jotka uskallatte elää elämäänne!!!!!!!
Seurustelemaan aloimme kun olin 23-vuotias, mies oli silloin 27-vuotias. Naimisiin mennessämme olin 26-vuotias, mies 30-vuotias.
me vanhukset.... minä olin 31v. mun mies 40 v. Naimisiin -09 (esikoisemme 8kk) kovaa tahtia mennään... :)
Naimisiin mennessä minä olin 26 ja mies 31.
Naimisiin menimme kolmen vuoden päästä ja nyt ollaan 7v oltu naimisissa, 2 lasta ja lisää toivottais!
Naimisiin mentiin samana vuonna ja ensimmäinen lapsi syntyi 9 kuukauden kuluttua häistä. Naimisissa olemme olleet 8 vuotta. Ja vieläkin on yhtä ihanaa kuin silloin kun tavattiin. : )
naimisiin mentiin 25-vuotta tuon jälkeen
19 ja 20 vuotiaina, naimisii 25 ja 26 vuotiaina. Nyt olemme 36 37.
naimisiin mentiin 22-vuotiaina, nyt 26-vuotiaina eron toinen vaihe meneillään. Päätös erosta pitäs tulla minä hetkenä tahansa.