Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskaus etenee? Onko kaikki mennyt hyvin?

Vierailija
03.08.2007 |

Täällä varmasti palstailee raskaana olevia, joten kertokaas nyt miten voitte. Tuntuuko mukavalta odottaa vauvaa, vai onko pahoinvointi ja huoli pilannut odotuksen?

Onnea odotukseen :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia onkin kova huoli, onko kaikki ok. Ekaan ultraan on vielä tovi.

Odotan esikoistani.

Vierailija
2/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoja liikkeitä olen tuntenut parina viime päivänä. Nyt viikkoja 17+0 ja toista odotellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja 24, hän on avan ylivilkas. Odotan ensimmäistä ja mitään ongelmia ei ole ollut. Ei pahoinvointia, ei mitään. Jonkin verran väsymystä ja selkäsärkyjä. Tunnepuolella heittelee, välillä roikun hulluuden rajamailla. Raskautta suurempi syy siihen varmaan löytyy parisuhdeongelmista... Ihana raskaus, kamala mies. Ei kannusta vaan nimittelee ja pelottelee. Olen yrittänyt silti nauttia tästä ainutlaatuisesta olotilasta...!

Vierailija
4/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta odotan. Olo on ihan ok, hyvä ja virkeä. Tosin huomaan, että jos on joutunut päivällä seisomaan pitkään, jalat ovat iltaisin aika poikki. Toissapäivänä kävellessä liitoskivut vaivasivat, mutta nyt sekin on taas helpottanut. Raskaus mennyt tosi hyvin tähän asti niin kuin kaksi edellistäkin. Itse todella nautin raskaana olosta.