Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksenne, lasten läimäyttelijät, tukistelijat yms luuserit!

Vierailija
15.10.2008 |

Lapsenne kertovat kokemuksistaan minulle, kouluterkkareille, kuraattoreille ja opettajille. Minä taasen soitan lastensuojeluun ja teen teistä ilmoituksen. Aika luusereita olette, kun ette pysty väkivallattomaan kasvatukseen! Lapsesi on peilikuvasi, ei mikään "syntymästään kuriton paha".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilen että useat eivät kerro.

Vierailija
2/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti kesken tunnin kaikkien kuullen, että "mun isä ja äiti lyö mua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mielehin asia. miten ainakin meillä asia hoidetaan, mikäli lapsi kertoo jotain pahoinpitelyyn viittaavaa. Ensin ja aina ensin otetaan yhteyttä perheeseen ei todellakaan sossuun, ja yritetään tilannetta yhdessä tukailla ja löytää ratkasuja. kumminkin on tilanteita missä esim, varhainen ohjaaminen kasvatusneuvolaa, tuo hyviä tuloksia monissa ongelmatilanteissa.

Siksi nyt vähän ihmettelen tätä lausahdustasi että sä ilmoitat, no hyvä, kunhan ensin keskustelet vanhempien kanssa asista. Meinaan monast asia on hätähuuto vanhmmilta ja ovat oikeasti tyytyväisiä, kun joku ottaa härkääsarvista....

T: Lasten kanssa työskentelevä.

Vierailija
4/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan ammattilaiselta, huh, toivottavasti lapseni eivät ole sinun kanssasi ap tekemisissä ikinä.

Vierailija
5/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oikea kasvatus on silittää tätä lasta päähän ja sanoa että ei se mitään, sinä olet sellainen kuin olet. Rajoja ei saa enää laittaa.

Väkivalta on eri asia kuin tukistaminen niin ettei lasta satu ja tämäkin äärimmäisessä tilanteessa.

Vierailija
6/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tukistat niin ettei se satu?

Ja miksi ihmeessä niitä rajoja määritetään väkivallalla?

Vierailija
7/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tukistat niin ettei se satu?

kasvaminen sattuu. Aina, aikuisenakin.

Ja miksi ihmeessä niitä rajoja määritetään väkivallalla?

Väkivaltaa se on henkinenkin.

Väkivallanrajojen määrittely on hiukka hankalaa ja selkeästi lähtenyt joiltakin lapasesta.

Vierailija
8/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pettyy alistuu, kun ei saa tahtoaan läpi. Eli rajojen asettaminen on alistamista. Eräät viisaat sanovat sitä lapsen suojelemiseksi.

Vierailija
9/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkin kun saattaa tapahtua? Eli ensin hutkitaan ja sitten tutkitaan!

Vierailija
10/10 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtälailla sen pitää olla kiellettyä sillä siinä kajotaan lapseen rangaistusmielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi