Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missa tilanteessa olet lukenut toisen henkilon gradun tai opinnaytetyon tai ollut siita edes silmailymielessa kiinnostunut?ev

Vierailija
03.08.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tein omaa gradua, luin aiheeseen liittyviä muita opinnäytetöitä. Myös opiskelukavereiden graduja tuli lueskeltua tai ainakin silmäiltyä silloin kun niitä saivat valmiiksi. Myös muiden kavereiden opinnäytetöitä olen silmäillyt.

Vierailija
2/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen valmistumista juuri kuten kakkonenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja joittenkin tuttavien graduista olen korjannut kielioppivirheet.

Vierailija
4/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinomaisia graduja myös julkaistaan esim. laitosten julkaisusarjoissa. Tällaisia olen lukenut muutamia kymmeniä. Olen ollut tekemässä niitä julkaisupäätöksiä.

Vierailija
5/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen opinnäytetyötä alasta, mistä ei ole kovinkaan paljoa kirjallisuutta, vaan täytyy soveltaa.

Opponenttina ollessani luin työn tarkasti, muuten en ole niitä erityisemmmin tutkinut.

Vierailija
6/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en nääs uskalla jättää tavallaan valmista työtä tarkastettavaksi, kun mietin koko ajan tuota, että se on sitten julkisesti luettavana eikä vaan parin proffan " naureskeltavana" . Nostaa rimaa aika lailla...

ap

Vierailija
7/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätät vaan. Niitä on siellä laitoskirjastossa hyllymetreittäin.

Vierailija
8/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kun olen arvostellut niitä tässä viime aikoina toisena arvioijana.

AP:lle älä anna sen masentaa, että niitä joku voi lukea. Jos en lue arvosanaa antaakseni, en minä naura enkä arvostele työtä, mietin vain niitä tietoja joita tarvitsin. Samalla lailla sitä lukee kuin muutakin tutkimusta - tiedon tarpeesta - vaikka vähän pienemmin odotuksin tietysti kuin mitä jotain maailmangurujen töitä.

Vierailija
9/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap, jos teet jostain joutavasta tusina-aiheesta, älä huoli, ei sitä kukaan tule näkemään.

Jos aihe on kiinnostava ja vähemmän tutkittu, niin silloin saattaa ihan kulua käsissä.

Vierailija
10/10 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. jos se oli hyvä ja otin mallia

b. jos siinä oli tietoa jota tarvitsin

c. jos siinä oli tietoa jota työssä tarvitsin

d. jos se henkilö hakee töihin niin katson mitä se osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän