Tää alkuraskauden pahoinvointi vie kyllä voimat.. Miten töissäkäyvät olette pärjänneet??
24 h on paha olo ja oksennus lentää kun jotain suuhun laittaa.. Onneksi vielä kesälomaa 2 viikkoa!!
Miten ihmeessä te töissäkäyvät pärjäätte!!??
Toivottavasti tää loppuis kohta.. Huomenna tasan 9 raskausviikkoa täynnä!
Kommentit (8)
Ja miten sinulla on niitä koko ajan ollut saatavilla?
olin sairaslomalla 3 viikkoa. Pahoinvointi kesti jonnekin vkolle 22 saakka, mutta pahin vaihe oli vkot 7-10.
Viinirypäleitä, kirsikkatomaatteja, tuoremehua, hedelmiä.
Mikään makea ei onneksi uppoa.
Töissä on takahuoneessa jääkaappi, sieltä napsin asiakkaiden välissä/pidän taukoja.
Onneksi on sellainen työ, että itse voin määrätä taukojen ajankohdan.
2
Silloin oksensin sitten rv33 loppuun asti..
Toivottavasti tämä menis ohi! Olen aivan naatti ja kärty koko ajan.. lllalla ennen nukkumaan menoa lentää oksennus ja aamulla aamupalan jälkeen.. Päivällä joutuu nukkumaan päikkärit, ettei ruoka tulis ulos.. huoh!
Toivottavasti tää loppuu!!
ap
Huonosti pärjäsin. Oksensin rv 17 asti ja töissä selvisi juuri ja juuri. Söin ajattelematta kunhan söin edes jotain ja paino ei noussut yhtään. Lienee oksentaminen tasannut asiaa.
ja loput 10 viikkoa tein mitä jaksoin. Istuin työhuoneessani ja join vettä tai mehua. Mulla on hyvä keinuva tuoli, joten siinä kiikuttelin ja söin sämpylää aina kun siltä tuntui.
Poikkihan mä olin mutta ei auttanut. Sitten se päättyi 13 viikon kauhean kapulan jälkeen. Nyt ihan ok, 18. viikko meneillään.
Mielessä pyörii jo pahat ajatukset koko raskauden kannattavuudesta jne...
Minulle kun ei oikein maistu mikään.. ei karkki, ei hedelmät.. huh huh!
epätoivoinen ap
Jatkuvalla napostelulla on pysynyt pahoinvointi kurissa.