Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoindeksisi ja miehesi myös, noin, sekä kuukaudessa ruokaan menevä rahamäärä?

Vierailija
03.08.2007 |

Kiinnostaa, onko asioilla joku yhteys.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla painoindeksi on 19 ja miehelläni 23. Rahaa ruokaan menee kuukaudessa noin 200 ¿.

Vierailija
2/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa ruokaa syödään, mies enemmän kun minä... hmm...

Ruokakauppaan menee n. 300-350 euroa kuussa. Siihen sisältyy tosin paitsi meidän kahden ruoat, myös lapsen ja kahden lemmikin ruokkiminen, ja kaikki kodin perustarpeet, mitä sitä nyt supermarketista kotiin raahataan, vessapaperista ja shampoosta sukkiin ja siteisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yo-opiskelija, urheilen jonkin verran. Avokkaani on tutkija (korkea älykkyysosamäärä) ja urheilee jonkin verran. Kuluttaa paljon enemmän ravintoa kuin minä olematta kuitenkaan lihava.

Lapsemme on pitkä ja laiha. Kulutamme n.500e kk:ssa ruokaan. Pidän herkuttelusta ja hyvästä ruoasta sekä alkoholista.

Vierailija
4/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 23

Minä 25

Ruokaan menee rahaa 100-150 e viikossa eli 400-600 e kuukaudessa. Tämä on pelkkää ruokaa, vaipat, pesuaineet ja muut on eroteltu.

Paljon lihaa, tuoretta kalaa ja vihanneksia. Ja välillä myös eineksiä. Ulkona emme juuri syö, vaan mieluummin laitetaan kotona. 5-henkinen perhe jossa lapset alle kouluikäisiä.

Vierailija
5/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään hyvin ja hintoja ei katsella. Hirmu edullisesti suurin osa selviää..

Vierailija
6/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 henkinen perhe ja rahaa ruokaan kuussa 400e.

Vierailija
7/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataan silti: BMI oma 21, miehellä 25. Rahaa menee ruokaan 1200 euroa/kk. Nelihenkinen perhe.

Vierailija
8/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että halpaa, useimiten valmisruoka, lihottaisi

Meillä aikuisilla on 23 ja 25 (eli normaalipainoisia olemme, ikäkin jo lähempää 50 v).

Lapset ovat kaikki erittäin hoikkia...

Raha meillä menee (2 aikuista + 5 lasta) n. 800 - 1000 ¿, mukaan lukien kaikkie päivittäistavarat mitä marketeista saa. Valmisruoka emme syö oikeastaan oleenkaan, joskus uuni ranskalaiset.

Vierailija
9/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hoikkia ja urheillaan molemmat paljon. Ajamme pyörillä kesät-talvet ja käymme koko perhe liikkumassa. Elämme hyvin terveellisesti. Syömme paljon kasvisruokaa, hedelmiä, soijatuotteita ja paljon luontaistuotekaupasta tai ekokaupasta ostettua ruokaa.

Olemme nelihenkinen perhe, ja ruokalasku on varmaan kuussa lähemmäs tonnia.

Mieheni on maisema-arkkitehti, joten syömme paljon luomua. Varsinkin talvella luomuhedelmien hinnat on tähtitieteellisiä!!!

Vierailija
10/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen 17. Kolme hoikkaa kotihoidettua lasta.

Rahaa menee noin 500¿.

Vierailija
11/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia vielä (tulossa on).

Vierailija
12/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites esim. urheilijat, joilla BMI voi olla lähes ylipainoisen rajoilla ja ruokaan menee paljon rahaa (terveellinen ja vähärasvainen ruoka on kalliimpaa) ja silti voi olla " hoikka" (lihaksikas).

Mitä ap siis meinasi tällä aloituksella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi