Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "järkkyä" oletatte meiltä löytyvän kotoa?

Vierailija
15.10.2008 |

Olemme alle 3-kymppinen akateeminen paiskunta, joka asuu pienessä omistusasunnossa Helsingin kantakaupungissa. Mies harrastaa kieliä ja historiaa, työskentelee virkamiehenä. Minä harrastan herkuttelua, käsitöitä ja opiskelua, haaveilen matkustelusta. Olemme naimisissa, ei lapsia.

Mitäpä kaikkea meiltä kotoa löytyy? Entä miten pukeudumme? Luuletko, että teidän perheellä ja meillä olisi mitään yhteistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun makuuni. Mutta muutoin varmasti kunnioitatte vanhoja, perittyjä kalusteita ja Lundian kirjahyllyä. Ihan viehättävää ja kivaa.

Yhteistä hmm. No itse myös humanistisia aineita opiskelleena luulen minulla olevan miehesi kanssa yhteisiä keskustelunaiheita, ja sinäkin vaikutat oikein kivalta persoonalta.

Pukeutumisesta, sinulla voi olla mitä vain Unikkokuosista lävistyksiin, sillä nuo antamasi teidot eivät juuri mitään määrittele. Miehesi tosin pukeutuu siististi, esim. kauluspaita ja slipari. Ihan kivannäköisiä olette :)

Vierailija
2/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on Ikea-kalusteiden lisäksi myös jotain perittyä/ huutokaupasta/ kirppikseltä, ja ehkä jotain Skannosta tms. Teillä on suurehko kirjahylly, ja varmaan mariskooli löytyy myös. Keittiössä on silikonisia leipomisvälineitä. Verhot saattaa olla marimekkoa, ainakin yhdet... Sinä pukeudut farkkuihin, saappaisiin, mekkoihin, neuletakkeihin ja trikoopaitoihin. Miehesi twillihousuihin tai farkkuihin ja neuleeseen ainakin vapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset tummapuiset laihanluikut afrikkalaiset patsaat. Ja järkkyä niissä.. no se fallos tanassa. Tosin ne istuu huomaamattomasti teidän sisustukseen joka on yleisesti vaalean tanskalaista, itämaisin matoin ja niistä poimituin korostevärein. Lähinnä punaisen sävyin.

Luulen että edellisessä elämässä (ajalta ennen lapsia) olisimme voineet tulla toimeen, nyt emme oikein enää ymmärrä toisiamme.Minä en ekologisista syistä pidä lentomatkailusta ja te ette ymmärrä meidän hektistä lapsiperhetohinaa. Harmi, että tällälailla ollaan ajauduttu erillemme, erilaisuuskin on rikkautta.

Vierailija
4/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis melko stereotyyppisiä?

Luulen, että ainoa järkky teillä voi olla tavaranpaljous, ainakin minun makuuni. Mutta muutoin varmasti kunnioitatte vanhoja, perittyjä kalusteita ja Lundian kirjahyllyä.

Niin totta! En pukeudu Marimekkoon enkä mihinkään "hippimäiseen" vaikka ehkä hieman boheemi olenkin, mutta yksi lävistys multa löytyy - navasta! :D Joo, tiedän että se on nolo jäänne teinivuosilta, mutta mun mies ei anna mun poistaa sitä.

Teillä on Ikea-kalusteiden lisäksi myös jotain perittyä/ huutokaupasta/ kirppikseltä, ja ehkä jotain Skannosta tms. Teillä on suurehko kirjahylly, ja varmaan mariskooli löytyy myös. Keittiössä on silikonisia leipomisvälineitä. Verhot saattaa olla marimekkoa, ainakin yhdet... Sinä pukeudut farkkuihin, saappaisiin, mekkoihin, neuletakkeihin ja trikoopaitoihin. Miehesi twillihousuihin tai farkkuihin ja neuleeseen ainakin vapaalla.

Aika hyvin... :) Ikeaa löytyy, mutta antiikkiakin myös. En edes tiedä, mikä Skanno on! :D Mariskooli oli, mutta myin sen kun se oli väärän värinen - inhoan sinistä. Ei löydy kotoa Marimekon tekstiilejä, mutta vaatetus meni kyllä prikulleen oikein!

jotenkin tuli mieleen sellaiset tummapuiset laihanluikut afrikkalaiset patsaat. Ja järkkyä niissä.. no se fallos tanassa. Tosin ne istuu huomaamattomasti teidän sisustukseen joka on yleisesti vaalean tanskalaista, itämaisin matoin ja niistä poimituin korostevärein. Lähinnä punaisen sävyin.

No ei!! :) Ei mitään fallospatsaita, eikä ainakaan itämaisia mattoja! Punaista ja oranssia kyllä löytyy, muuten "vaalean tanskalaisesta" kodista. :)

Mutta mitä "klassikkoja" meiltä löytyy? Mariskooli mainittiin jo, eikä sitä siis ole, mutta mitä muuta? Mitä meillä "kuuluisi" olla?

AP

Vierailija
5/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilossa makuuhuoneen vaatehuoneessa?

Vierailija
6/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadoch Masochille pyhitetty alttari piilossa makuuhuoneen vaatehuoneessa?

Never heard... AP

Vierailija
7/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Sadoch-Masoch ja jos et tiedä niin KVG tai vaikka wikipediasta.

Vierailija
8/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoitti varmaan Leopold von Sacher-Masochia...

Vierailija
9/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa ihmiset oma elämä.

Vierailija
10/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä taida löytyä ihan sitä mitä tarkoitat (Leopold von Sacher-Masochilla löytyi). Mutta joo, ei siis löydy alttaria hänelle. :)

AP

eli Sadoch-Masoch ja jos et tiedä niin KVG tai vaikka wikipediasta.

Vierailija
11/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista numeroani, mutta olen se joka veikkasi osan sisustuksesta ja pukeutumisen oikein *pätee*.

Niin ja teillä pitäisi olla taidetta seinillä, ainakin grafiikkaa. Joku design-lamppu, kuten Lokki, ei tekisi pahaa. Keittiöön kuuluu joko teräksinen Aalto-vati (jos haluatte olla hienoja) tai Riihimäen lasin vanha suuri lasipurkki (jos haluatte olla boheemeja), joille asettelette joko limettejä, sitruunoita tai (puna-)sipuleita ;D ;D

Vierailija
12/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko uskossa?

Vierailija
13/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä design-lamppujakaan. Seiniltä löytyy yksi Stenvall-juliste kehystettynä ja yksi iso 200 vuotta vanha kartta kehystettynä. Paha, paha moka? ;)

Keittiöstä ei löydy muuta "designia" kuin Sarpaneva-pata ja Iittalan Auroraa. Ikkunalaudalta löytyy myös yksi Pentikin poro!

Mutta kiitti vinkeistä, katsellaan! ;))

Niin ja teillä pitäisi olla taidetta seinillä, ainakin grafiikkaa. Joku design-lamppu, kuten Lokki, ei tekisi pahaa. Keittiöön kuuluu joko teräksinen Aalto-vati (jos haluatte olla hienoja) tai Riihimäen lasin vanha suuri lasipurkki (jos haluatte olla boheemeja), joille asettelette joko limettejä, sitruunoita tai (puna-)sipuleita ;D ;D

Mies on kai uskossa, minä en erityisesti. Perinteitä ja "kristillisiä perusarvoja" kunnioitan, mutta en kuulu kirkkoon. Käymme eri kirkoissa kuitenkin aina matkustellessamme ja joskus täällä kotomaassakin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän