Kuka ostaa lapselleen käytettyjä pikkuhousuja?????
Kommentit (11)
Kenellä lapsella on kuppa ja jos olisikin niin minä kyllä pesen ne vaatteet ennen käyttöä ;)
ostetaanhan niitä kestovaippojakin käytettyinä, ja imevät paremmin kuin uudet.
Sitten pyydetään vielä kirppiksellä jopa 1¿/kpl. Sillähän saa uusiakin. Me saatiin tuttavalta ilmaiseksi, lahjoitin eteenpäin. Ei olla niin köyhiä, ettei ole varaa alkkareita ostaa kaupasta. Juuri ostin pinon tytölle, kun lindexillä oli 0,95¿/kpl...
Sen pienellä pojalla oli niin paha atooppinen iho tai muu juttu, että piti rasvata joka ikinen ilta ja aamu. Se poika oli allerginen jopa vaatteiden väriaineille. Juuri moneen kertaan pestyt oli loistavia, värit pesty neutraalimmiksi ja ne joutu kuitenkin muutamien kertojen jälkeen pistää roskiin, kun rasva pilasi ne. Housuja kului paljon.
jos lapsi pissii tarhassa housuihin, eikä sillä oo omia vara-alkkareita mukana, niin sille LAINATAAN päiväkodin vara-alkkarit...uskotteko tosiaan, että ne on kertakäyttökamaa: )))
Ja ihan olen käyttöön lapsille ottanut. Tosiaan, kestovaippojakin ostan käytettynä, miksen uskaltaisi pikkareita käyttää?
Alkkarit oli kaikki black horsen, mexxin tai schiesserin ja aina pesty 60 asteessa. Menivät kuin kuumille kiville!
Käytin sitten sukkahousuja ja trikoita ilman pikkuhousuja/vaippaa. Kamalaa mitä teinkään, sillä olen myynyt nuo vaatteet kirpparilla...
Mutta ne kirpparilla menee kaupaksi, siis tyyliin Batman, Barbie, Kenzo, Benetton jne..
käytän pikkusiskolla isosiskon vanhoja alushousuja, mutten sentään vieraiden.