Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35-vuotias ja hiukseni aion pitää aina vähintään olkapäille ulottuvina. Mitä mieltä :)?

Vierailija
15.10.2008 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärä toimenpide nykyään ei jää arpia ja toipuminen huippu nopeaa.

Ja kannattaa mennä sinne korjaukseesn ennen kuin on buldoggi.

Tulos on luonnollisempi ja pysyvämpi kun leikkaus tehdään reilustii alle 50 vuotiaana.

Vierailija
2/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni, joka on 64-vuotias, on pitkät hiukset. Ihan yleisesti häntä luullaan n. 45-50-vuotiaaksi, ja onkin nuorekas ulkonäöltään ja tyyliltään. Luulenpa, että johtuu osittain siitä että ei ole tuota perus-mummomallia hiuksissa, joka valitettavan monella samanikäisellä on. Eli sanoisin että jopa nuorekas pidempi malli parempi kuin "paplarilook". Saa nähdä mihin itse aikanaan päädyn (nyt 34 v. ja puolipitkä, pitkäkhkö hiusmalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katsokaa tosiaan että jos on juonteita (hymy-) ettei hiusten linja korosta niitä, varsinkin jos on suorat hiukset. Pitkät hiukset on ihan ok "vanhanakin", mutta auki pidettyinä harvoin enää piirteitä imartelevat. Esim. jos Sarah Palin pitäisi hiuksiaan auki niin olisi aika white trash ja kulahtaneen näköinen - nyt ylös nostetut hiukset näyttävät nostavan piirteitäkin.

Vierailija
5/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma!

- ä 25 joilla puoleen selkään hiukset ja vielä hoikka...iik

Vierailija
6/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kohta 35 enkä ole suunnitellut leikkaavani pitkiä hiuksiani.

Vierailija
7/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ne yltävät jo kauniisti ylös kiinni, tosi naisellista ja sopii minulle. Kampausten teko itse ei todella ole kovin vaikeaa eikä vie paljoakaan aikaa, kun on sopivat nipsut, pinnit ja kikat.

Vierailija
8/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva. =)

Vierailija
9/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kolmekymppisenä ajattelin haluavani standarditukan, eli lyhyempi malli leukaperiin asti (jonkun mielestä sekin varmaan pitkä :O) Ajattelin näyttäväni trendikkäältä ja bisnesnaiselta :D

Voi järkytys sitä miltä näytin. Olen kasvonpiirteiltäni söpö, joten moderni ei sovi ollenkaan mulle ainakaan omasta mielestäni. Nyt itkusilmässä yritän kasvattaa edes olkapäille tai mieluiten yli. Kaipaan pitkää tukkaa, tosin lapaluille asti on mulle maksimi. Tulipa kokeiltua lyhyttäkin, ehkä sitten taas nelikymppisenä.....

Vierailija
10/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tosi epänaisellista jos naisella on lyhyet hiukset.Hiukset ovat naisen kruunu. Tietysti jokainen pitää niinkun haluaa,mutta silti pidemmät on kauniimmat. Itse olen ap:n kannalla täysin tässä.Minulla oli aina pienenä ihan lyhyet hiukset ja en tykänny yhtään.

Vierailija
11/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on täysin kasvonpiirteistä ja muustakin olemuksesta kiinni millaiset hiukset sopii.

Naisten keskuudessa vaan tuntuu monilla olevan tärkeää se pitkä tukka, vaikka se sitten olisikin sellainen ohut (ja huonokuntoinen) hiirenhäntä.

Vierailija
12/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 45-vuotiaiden kannattaa sitten jo katsoa kriittisesti peiliin ja miettiä miten omia vähän valahtaneita kasvonpiirteitä voisi parhaiten korostaa. Useimmille silloin sopii kyllä paremmin lyhyenpi malli. Pääasia kuitenkin että itse viihtyy tukassaan ja omassa tyylissään! Terv 40 v roikkuposki joka nuorentuu n 5 vuotta aina kun hiukset leikataan leukaperiin ulottuviksi

Vierailija
13/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun kerkiät täällä hiuksiasi pohtia.

Vierailija
14/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pohdin myös hiusongelmiani täällä,

vaikka on mulla niitä ns oikeitakin ongelmia kai, vai kelpaako seuraavat:

ok-talostamme löytyi paha kosteusvaurio, mistä rahat remonttiin?!

mies jäi 2kk sitten pettämisestä kiinni

masennukseni on uusimassa ja olen raskaana, ilmna lääkitystä siis

en selviä opintolainani ja asuntolainan lyhennyksistä samaan aikaan

minulla ei ole työpaikkaa

Vierailija
15/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs meillä niin on tehdessämme, taidamme olla molemmat niitä onnekkaita tuuheahiuksisia, joita Suomessa on vähemmistö ;)

Vierailija
16/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkihara, puoleenselkään yltävä, paksu tukka. Eikä tarkoitusta vielä aikoihin leikata. Herättää huomioo jokapaikassa ja kampaajat jaksavat taivastella joka kerta.

Vierailija
17/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hiusmalli sopii sinulle, hiuksesi ovat erittäin hyväkuntoiset myös vanhempana, kasvonpiirteesi ei valahda. Muista siis välillä katsoa peiliin kriittisesti.

Olen 38 ja minulla vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset. Ikävä myöntää, mutta näytän nuoremmalta ja tyylikkäämmältä hiukset kiinni kuin auki. Auki ollessaan hiukset korostavat väsyneitä kasvonpiirteitä eivätkä hiukseni ole enää yhtä hyväkuntoiset kuin parikymppisenä. Hiuslaatuni on vanhenemisen myötä kuivunut. Mutta ei hätää "rennot" ja asiallisemmatkin nutturat sopivat oikein hyvin minulle ja tyyliini :)

Vierailija
18/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne alkavat harmaantua niin värjääthän ne!

Vierailija
19/19 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauttanut lapaluihin asti ulottuvat hiukseni asteittain lyhyemmäksi ja lyhyemmäksi. Nyt sitten on ihan lyhyet. Syynä on just tuo mikä edelläkin mainittiin että posket alkavat ikävä kyllä roikkua ja pitkä tukka auki ollessaan oikein korosti sitä.

Lyhyet hiukset näyttää nyt hyvältä ja sopivat minulle. Pitkät oli aikanaan kauniit mutta ei enää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän