Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

täällä oli vähän aikaa sitten se provo,

Vierailija
02.08.2007 |

että " 15 v tyttäreni on raskaana" . No minun 15v tyttäreni on mahdollisesti raskaana. ja voidaan jopa huostaanottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse otin yhteyttä nuorisoasemalle ja menemme sinne keskustelemaan. Sanoivat että on mahdollista että ottavat yhteyttä lastensuojeluun, ja voivat huostaanottoonkin päätyä. itse sanoin että on keinot tytön kanssa lopussa mutta en nuorisokotiinkaan antaisi kun pahemmaksihan ne siellä vaan oppivat. antaisin jos katsoisin apua olevan, hukassa on tyttö nyt elämänsä kanssa.

Vierailija
2/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sossuntädit katsovat että vanhemmat ovat silloin laiminlyöneet tehtävänsä pahasti, vaikka siis vanhempi ei olisikaan se hyväksikäyttäjä. Sama jos lapset karkaavat kotoa niin että tarvitaan esivaltaa hakemaan kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos partneri on vuoden vanhempi? ja automaattisesti sitten meinaat, että minä vain olen laiminlyönyt tehtäväni vanhempana?

Vierailija
4/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niinden sossuntätien luulemisesta kiinni. Eikä oikeastaan siitäkään, vaan ihan menettelytavasta. Aina ei tietysti päädytä huostaanottoon, mutta kyllä sitä aina harkitaan.