Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumavita!!! NYT RIITTI tää rivitaloasuminen!!

Vierailija
02.08.2007 |

Asutaan 18 perheen rivariyhteisössä ja tässä on iso yhteispiha ja iso lasten leikkialue, joka on kokonaan hiekoitettu. Pihalla on mm. keinut, liukumäki, ja tosi iso hiekkalaatikko.

Lapseni 5v sanoi, että taloyhtiön setä (kuuluu hallitukseen) oli heittänyt naapurin tytön leluja roskikseen kun ne oli lojunut pihalla. No, menin katsomaan, oliko lapseni hiekkalelut vielä LAATIKOSSA (tai sen välittömässä läheisyydessä). EIPÄ OLLUT! Lelut eivät ole olleet nurmikolla tai kulkuväylillä vaan puhtaasti lasten leikkialueella!

Siis sanoo taloyhtiön järjestyssäännöt mitä tahansa, on törkeää heittää lasten lelut menemään lasten leikkipaikoilta!!!! Mutta eipä sen puoleen; täällä on nurmikon rajatkin kun viivottimella vedetyt...

Eikun asunto myyntiin ja omakotitaloon maalle!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen huomannut että uusissa taloyhtöissä asuu yleensä paljon lapsiperheitä ja esim. just noissa 90 luvun taloissa asuu jo vanhempaa porukkaa eli sellaiset joiden lapset jo murrosiän ohittaneita tai aikuisia. Asutaan itse 94 vuoden talossa ja meitä asua täällä kuin kaksi lapsiperhettä. Henki hyvä, mutta kateeksi käy kaveria jonka ihan uudessa taloyhtiössä on 90 % lapsiperheitä. Pihalla on siten lapselle aina seuraa ja ittekään ei tule ihan mökkihöperöksi.

Vierailija
22/23 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasten lelut noin häiritsevät niin hommatkaa lelulaatikko pihalle ja sinne lapset voivat sitten lelunsa laitaa jos se noin häiritsee, että niitä on leikkipaikalla.

Minä olen asunut kerrostalokompleksissa jossa oli yhteensä 108 asuntoa ja kyllä siellä pidettiin lasten hiekkaleluja leikkialueella. Ei tuntunut häiritsevän ketään vaikka siellä muuten olikin välillä kevyt hitlermeininki esim. kesäkukkien kastelusta yksi muija otti kierroksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyseessä kuitenkin 60-70 -lukujen taitteessa syntynyt pienten lasten isä.

Kuolisin, jos joutuisin olemaan joka päivä ton kummajaisen kanssa tekemisissä. Nyt lähettää viestiä ärsytyksen aiheista lasten välityksellä meille naapureille. Onneksi ei asuta rivarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi