Tykkäättekö miehet erityisesti siitä kun itse seisotte
ja nainen on sylissänne? Mikä siinä viehättää? Miesystäväni haluaa usein harrastaa seksiä tällä tavalla ja itsekin siitä kyllä tykkään.
Kommentit (12)
Mutta monella on niin läski muija, >70 kg, ettei ole juurikaan mahdollista.
Ranteet kuin suolatikut tietysti. Pitele siinä sitten naista. Hävettää puolestanne.
15-20 minuuttia kauemmin jaksa kannatella minua. Mutta iso saavutus tuokin on. Hoikkien ystävieni miehet eivät jaksa edes heitä nostaa, saatika panna.
Taitaa olla melkoinen kukkakeppi miehesi. Johan tuollaisia rautoja väännetään salilla, hauiskääntöä vinotangolla...
Vierailija:
15-20 minuuttia kauemmin jaksa kannatella minua.
Onhan se pikkuisen eri asia vääntää rautaa salilla kuin seistä jalat koukussa, melkein kyykyssä, kannatella 85 kiloa sylissä ja vielä liikuttaa siinä itseään samalla :) Ja ei, mies ei ole kukkakeppi vaan 186cm pitkä, 94kg painoa ja pelkkää lihasta :)
Vierailija:
Ja ei, mies ei ole kukkakeppi vaan 186cm pitkä, 94kg painoa ja pelkkää lihasta :)
186 pitkä ja 94 kiloa. Pelkkää lihasta. Tämä tekisi miehestäsi aivottoman nilviäisen. Ameeban?
vituttaa heilutella sylissä 85kg akkaa, josta puolet läskiä. Naisilla kun sitä on enemmän. Ei ole miehesi saanut sinua innostumaan kuntoilusta?
Mies 185/97
Vierailija:
Onhan se pikkuisen eri asia vääntää rautaa salilla kuin seistä jalat koukussa, melkein kyykyssä, kannatella 85 kiloa sylissä ja vielä liikuttaa siinä itseään samalla :) Ja ei, mies ei ole kukkakeppi vaan 186cm pitkä, 94kg painoa ja pelkkää lihasta :)
Mies ei ole kertaakaan sanonut painostani yhtään mitään, mutta jos osat olisi toisinpäin, eli minä timmissä kunnossa, treenaisin ja söisin oikein, niin kyllä minuakin vituttaisi jos mies olisi läski eikä tekisi asialle mitään :)
Mies treenaa ahkerasti, käy punttiksella, lenkkeilee, pyöräilee ja harrastaa vapaaottelua. Syö myös oikein.
Minäkin olen ennen ollut painavampi ja olen siis laihtunut jo jonkin verran. Nykyään käyn punttiksella, pilateksessa, pyöräilen ja yritän syödä oikein.
Eli teen koko ajan asialle jotain :) Ehkä tämä tuottaa tulosta ja jossain vaiheessa ja olisin itsekkin timmissä kunnossa :)
Kyllähän kunnon mies jaksaa nostaa oman painonsa verran läskiä vaikka suorille käsille päällään seisoen :)
Herätyyys norsut!
Syliasennot ovat todella hyviä. Siinä saa olla todella lähellä ja tuntea toisen vartalon. Hyvää vastapainoa takaapäinasennoille.
Totuus on silti karu. Jos nainen painaa lähes yhtä paljon kuin mies, niin ei onnistu. Vedessä nuo ovat toimivia, kannattaa kokeilla naku-uinnin päätteeksi! :)
Vaimoni painaa yli 90 kg. Varttitunnin kun panee tuossa asennossa, niin alkaa olla käsivarret mukavasti hapoilla.