Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskan, paskan, paska. Kyllä vituttaa ja rankasti!!! OV

Vierailija
02.08.2007 |

Tänään olisi yksi kiva tapahtuma (yksi laulaja tulee yhteen ravintolaan laulamaan), mihin voisi mennä. MUTTA:

mä en pääse tuonne mitenkään. Mies on lasten kanssa tämän viikon mummolassa, joten mulla ei ole autoa käytettävissä.

Bussit kyllä kulkee, mutta laulaja aloittaa laulamaan klo 21.00 ja viimeinen bussi tänne päin lähtee vähän jälkeen klo 22. joten mä en ehtisi oikeastaan ollenkaan olla tuolla. Ravintola on toisella puolella kaupunkia ja täällä kulkee muutenkin bussit todella nihkeästi, klo 7-16 busseja menee 10-20 minuutin välein täältä " keskustaan" , mutta klo 18.00 jälkeen niitä menee kerran tunnissa. Viikonloppuna tietysti menee busseja myös yöaikaan, mutta viikolla täällä ei kulje busseja klo 23-06.00 (siis meidä suuntaan).

Kukaan tutuista ei ole menossa tuonne, joten en voi pyytää kyytiäkään ja se pois meno on sama juttu. En mä voi mennä puolitutuilta kysymään kyytiä. Mä en todellakaan tajua, että mikä hiton idea on järkätä tuollainen tapahtuma KESKELLÄ viikkoa???!!! Tuo on siis yhden seuran järkkäämä tilaisuus eikä ravintolan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutenkin tuon tilaisuuden pääsymaksu on 15 euroa " ei-jäseniltä" (jäsenet pääsevät viidellä eurolla sisään).

Vierailija
2/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran se vaan kirpasee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran se vaan kirpasee

Vierailija
4/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietät jossain hiukan aikaa ennen yhdeksää.

Takaisin päin tulet bussilla niin pitkälle kuin pääset, siitä kävelet kotiin päin niin pitkään, kuin jaksat ja loppumatkalle tilaat taksin.

Eihän sulla mikään kiire kai ole?

Vierailija
5/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se haittaa jos joskus törsäät oman mukavuutesi tähden ellei sulla sitten ole tapana ajella taksilla useinkin?

Vierailija
6/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pähkäilen tässä vielä. Meille tuollainen 30 euroa on iso raha.

Vierailija
8/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin bussilla niin pitkälle kuin pääset (suunnittele reitti etukäteen), sitten kävelet osan matkasta ja lopuksi vasta tilaat taksin. Jos kerran lapset on mummolassa miehen kanssa, niin sinulla tuskin on kiire takaisin. Varaa konserttiin mukaan takki ja huivi että tarkenet kävellä hetken matkaa. Sitten tosiaan kävelet vaikka 4-5km ja loput taksilla.

Vierailija
9/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla pääsisin yöllä max 2 kilsan matkan, joten se ei paljoa auta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi