Laitatko itse ruokaa?
Siis teet itse hernekeitot, kastikkeet sun muut, etkä vain kaatele pusseista ja purkeista, tai valmispakasteista.
Kommentit (8)
Yritan valttaa eineksia, mutta kaytan kylla surutta kaikkia helpottavia tuotteita kuten ruokakermaa kastikkeena, perunamuussijauhetta jne.
Jos tarttee isompia määriä tai luomu-lihaton ärtsoppaa ei ole saatavilla, teen itse. Teen taikinat ja kaikki alusta alkaen itse, sama kastikkeiden kanssa. En tykkää kaupan valmissörsseleiden mausta; liikaa suolaa ja liian vähän mausteita.
Mieheni laittaa meillä ateriat, tosin hänkin suosii puolivalmisteita eikä keittele hernekeittoa alusta asti itse. En näe pahana asiana.
Parempaa itse tehdyt aina. Mutta aina ei ole elämäntilanne se, että se olisi maailman tärkein asia edes maun takia.
usein vain tuntuu, että itse alusta asti tekemällä tulee paljon parempaa. ap
Jos kuorii ja paloittelee perunat, ei niiden kiehuminen ja oikean muussin valmistaminen vie kovin paljon kauempaa kuin jauheesta ja on PALJON paremman makuista.
Leipiä harvemmin ehdin leipomaan enää nykyisin, mikä on harmi, mutta pullapuoli leivotaan itse ja kaikki ruuat tehdään mämmiä myöten itse.
Elämä on liian lyhyt huonon ruoan syöntiin.
Kyllä aitoon pottumuusiin saa menemään ainakin puoli tuntia aikaa, kun taas pussimuusi tulee 5 minuutissa. Toki oikea on aina parempaa!
laittaa pakostakin ruokaa. Joka päivä.