Meidän lapsesta taitaa tulla nimetön... :(
Ainakin sen verran paljon minun ja mieheni nimiehdotukset menevät ristiin... En tajua yhtään mieheni älyttömiä ehdotuksia ja kohta olisi ristiäisetkin eli jotain pitäisi nyt piakkoin päättää...
Kommentit (23)
Vierailija:
Kummallakaan ei ollut mitään ajatusta nimestä, ja päättivät sitten katsoa, että minkä nimen nimpparit on juuri sinä päivänä. No, se oli pojan nimi, joten tsekkasivat minkä nimen päivä on ollut mun syntymäpäivänä. Siinä kohti mummu käytti veto-oikeuttaan (ONNEKSI) muuten musta olisi tullut Olga :PEli siirrytiin seuraavan päivän nimeen. Ja toisen nimen kanssa mentiin vain kalenteria eteenpäin. Mulla on viikon sisään (järjestyksessä) ensin synttärit, seuraavana päivänä nimpparit ja kolmen päivän päästä toisen nimen nimipäivä.. :)
Mutta eläneeksi olen tullut tälläkin nimellä.
voisi kuvitella että tuolla perusteella annettu nimi olisi tyyliin Impi Amalia
Kummallakaan ei ollut mitään ajatusta nimestä, ja päättivät sitten katsoa, että minkä nimen nimpparit on juuri sinä päivänä. No, se oli pojan nimi, joten tsekkasivat minkä nimen päivä on ollut mun syntymäpäivänä. Siinä kohti mummu käytti veto-oikeuttaan (ONNEKSI) muuten musta olisi tullut Olga :P
Eli siirrytiin seuraavan päivän nimeen. Ja toisen nimen kanssa mentiin vain kalenteria eteenpäin. Mulla on viikon sisään (järjestyksessä) ensin synttärit, seuraavana päivänä nimpparit ja kolmen päivän päästä toisen nimen nimipäivä.. :)
Mutta eläneeksi olen tullut tälläkin nimellä.