Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapsesta taitaa tulla nimetön... :(

Vierailija
02.08.2007 |

Ainakin sen verran paljon minun ja mieheni nimiehdotukset menevät ristiin... En tajua yhtään mieheni älyttömiä ehdotuksia ja kohta olisi ristiäisetkin eli jotain pitäisi nyt piakkoin päättää...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakaan ei ollut mitään ajatusta nimestä, ja päättivät sitten katsoa, että minkä nimen nimpparit on juuri sinä päivänä. No, se oli pojan nimi, joten tsekkasivat minkä nimen päivä on ollut mun syntymäpäivänä. Siinä kohti mummu käytti veto-oikeuttaan (ONNEKSI) muuten musta olisi tullut Olga :P

Eli siirrytiin seuraavan päivän nimeen. Ja toisen nimen kanssa mentiin vain kalenteria eteenpäin. Mulla on viikon sisään (järjestyksessä) ensin synttärit, seuraavana päivänä nimpparit ja kolmen päivän päästä toisen nimen nimipäivä.. :)

Mutta eläneeksi olen tullut tälläkin nimellä.

Vierailija
22/23 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kummallakaan ei ollut mitään ajatusta nimestä, ja päättivät sitten katsoa, että minkä nimen nimpparit on juuri sinä päivänä. No, se oli pojan nimi, joten tsekkasivat minkä nimen päivä on ollut mun syntymäpäivänä. Siinä kohti mummu käytti veto-oikeuttaan (ONNEKSI) muuten musta olisi tullut Olga :P

Eli siirrytiin seuraavan päivän nimeen. Ja toisen nimen kanssa mentiin vain kalenteria eteenpäin. Mulla on viikon sisään (järjestyksessä) ensin synttärit, seuraavana päivänä nimpparit ja kolmen päivän päästä toisen nimen nimipäivä.. :)

Mutta eläneeksi olen tullut tälläkin nimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kuvitella että tuolla perusteella annettu nimi olisi tyyliin Impi Amalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi