Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotiaan tytön synttärit kosmetologilla?

Vierailija
02.08.2007 |

Teinimme täyttää 13 ja ajattelimme järjestää synttärit kauneushoitolassa. Sankari + kuusi vierasta maksaisi vain 200 e, siinä ois kasvohoito, meikkivinkkejä ja lopuksi meikki jokaiselle, ja vielä joku meikkituote, jonka saa valita kotiin.

Mitä ajattelisitte, jos oma n. 13-vuotias tyttönne saisi synttärikutsun kauneushoitolaan? Päästäisittekö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana idea. Monesti juuri ton ikäiset tytöt meikkaa turhan raskaasti, kiva olisi jos ammattilainen opettaisi tytöille kevyen meikin teon.

Tytöillä olisi varmasti mukava päivä.

Vierailija
2/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa vinkin korvan taakse ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelisin että joskus 15 v. olisi tuollainen kiva juttu lapsille. ajattelen kyllä muutenkin että lapset saisivat olla lapsia mahdollisimman pitkään.

Vierailija
4/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai päästäisin. Kyllä tuon ikäiselle voi jo opettaa ihonhoitoa ja meikkauksen alkeita. Hyvä, että oppii ammattilaiselta eikä ala itse tuhria naamaansa.

Vierailija
5/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on täysin välinpitämätön meikkauksen yms. suhteen. Ja saa vapaasti ollakin - hänellä on todella hyvät värit luonnostaan ja hyvä iho.

Vierailija
6/6 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olisin 13-vuotiaana tykännyt kovasti. Tuonikäisinä järjestimme kavereiden kesken meikkausiltoja, joissa opettelimme meikkaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi