Mitäs vaatekauppoja SEINÄJOELTA löytyy? Kannattaako tulla shoppailemaan?
Kommentit (15)
Vierailija:
Silti siellä on paljon paremmin vaatekauppoja kuin monissa isommissa kaupungeissa, miksi? Eikö Pohjanmaalla ole sitten isompia kaupunkeja, eli Seinäjoelle tulee paljon shoppailijoita?
Vaasa vetää sitten ruotsinkielisiä, mutta tosiaan oli mun mielestä ainakin aikoinaan huonompi ostoskaupunki kuin Seinäjoki. Edelleenkin käyn Seinäjoellä shoppailemassa kun siellä olen vaikka on nää Helsingin herkut täällä, mutta esim. Tirlittanista olen ostanut aivan ihania Huppa-vaatteita lapsille, pääkaupunkiseudulla en ole niihin törmännyt.
Menetys oli kun ExitOne lopetettiin vaikka keskustaan sitten tulikin ihan " oikea" Aleksi13! ;)
sellainen pieni putiikki Paitabaarin naapuristossa, jossa myydään Filippa K:ta, Lacostea, Dieseliä, Hilfigeriä...en muista liikkeen nimeä?!
peruskaupat, henkkamaukka, only, veromoda, jim&jill, lindexit ja seppälät. Ja muutama hyvä erikoisuus, esim. Big point. Mutta aika heikko on kyllä tarjonta, mä käyn ite aina Tampereella jos oikein ostoksille lähen, täältä saa vaan perusjutut. Ja ne samat vaatteet kävelee kooajan vastaan kaupungilla jonkun päällä. Ja kenkäkauppoja vaan yks hyvä, Click.
HM
Lindex
Seppälä * 2
KappAhl
Aleksi 13
Zara
Sirja
Aukia/ muotitalo Maija
Rintamäki farkkuliike
Tua Rintamäki vauvan ja äitiysvaateliike
Huvikumpu lastentarvikeliike jossa myös vauvanvaatteita
Anttila
Citymarket
Prisma
Jim & Jill
Vero Moda
Benetton
Tirlittan
liskäksi vielä muitakin mutta en oo nimiä niin kattellu...
Hyvät valikoimat on!!
tuo Click ...ei kaikkien mielestä hyvä, ite en oo ostanut mitää mutta joku sanoi huonoksi
Paulan kenkä
sirkan kenkä
K- Kenkä
kangasliikkeitä muutamia
hyvät kirpparit;
Ullakko
Shoppis
kaks Spr- kirpparia
Kierrätyskeskus
Sit huonekaluja
Asko
Isku
Sotka
Jysk
Antiikkiliikkeitä keskustassa kaksi ja ilmajoen antiikkihallissa kannattaa myös käydä jos antiikki kiinnostaa..
Silti siellä on paljon paremmin vaatekauppoja kuin monissa isommissa kaupungeissa, miksi? Eikö Pohjanmaalla ole sitten isompia kaupunkeja, eli Seinäjoelle tulee paljon shoppailijoita?
Vaasalla on se huono puoli, ettei meren suunnasta ole tulossa väkeä :).
on kotoisaa! Ihmiset on mukavia, varsinkin myyjät ja muutenkin on turvallista. Tapahtuuhan täälläkin kaikkea mutta silti vielä sellainen perusturvallisuus on säilynyt.
Palvelut täällä on kyllä huippuluokkaa!! Kyllä ei tartte lähteä " merta edemmäs kalaan" ..
Kodinkoneliikkeitä on useita, samoin pyöräliikkeitä ja on myös vaunujen maahantuoja jolta saa aika halvalla lastenrattaita yms...
Mahtavia ulkoilureittejäkin löytyy ja vielä ihan keskustastakin kun ainakaan vielä ei ole joka pläntti rakennettu täyteen!
Miten olen voinut olla huomaamatta!
Jos siellä on jo Zara, niin sitten en kaipaa kaupunkiin enää kuin Mangon. Sitten olisin ihan tyytyväinen tarjontaan.
Oliski.... :)