Miksi on outoa jos netissä tuntematon lähestyy vaikka facebookissa?
Itse olen otettu jos joku vaikka kehuu profiilikuvaa tai muuta ja osoittaa kiinnostusta ja hui kauhistus jopa haluaisi tutustua.
Kommentit (11)
Koska aika usein tuolla tuntemattomalla ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Hän haluaa sinulta jotain, yleensä sinun rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Koska aika usein tuolla tuntemattomalla ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Hän haluaa sinulta jotain, yleensä sinun rahasi.
No voihan joku baarissa lähestyvä tyyppikin olla rahojen perään, jos vaikka katsoo et tuossapa hyvin ja kalliisti pukeutunut henkilö. Yleensä annan ihmisille edes mahdollisuuden jos kiinnostun alkuun itsekin.
Facebook on netissä. On eri asia lähestyä ihmistä vaikkapa ostoskeskuksessa, ruokakaupassa tai kirjastossa.
Miten te lähestytte toisianne treffi palstoilla. Mies joka laittaa viestiä voi haluta rahasi 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten te lähestytte toisianne treffi palstoilla. Mies joka laittaa viestiä voi haluta rahasi 😂
Facebookissa en kaipaa kenenkään tuntemattoman henkilön lähestymistä. Jos treffipalstalla olisin, syy siellä notkumiselle on ihan eri.
Koska kaikki jotka ovat esim fasessa minua lähestyneet on tyyliin "hei sulla on ihana hymy ja olet kuin luotu minulle minä rakastan niin sinun olemustasi" tai "olet niin seksikäs kun hymyilet olet varmasti sielunkumppanini toivoisin että me voisimme tavata" yms yms ja aina huonolla ja rikkinäisellä suomen kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin yksinkertainen että et tajua eroa? Jos joku on treffipalstalla, niin hänhän lähtökohtaisesti on avoin yhteydenotoille ja on itse ilmaissut haluavansa niitä. Se on aivan eri asia kuin että Facebookissa saa tuollaisen viestin ilman että olisi mitään signaalia antanut että viesti on tervetullut. Menee minulla välittömästi poistoon.
"Työskentelen öljynporauslautalla ja sinä olet seksikäs, jos tapaisimme pitäisin sinusta hyvää huolta voin auttaa sinua taloudellisesti"
Mua lähestyi kerran joku keski-ikäinen suomalainen mies instassa yksityisviestillä. Olin tykännyt jostain hänen ottamastaan luontokuvasta mutta en seurannut häntä. Hän pahoitteli häiriötä ja halusi kysyä olenko sinkku ja haluanko tutustua. Kiitin viestistä ja sanoin olevani varattu. Mies vastasi ok ja pahoitteli vielä että oli häirinnyt.
En ahdistunut, eikä haitannut yhtään.
Johtuen ehkä siitä, että mies ymmärsi kerrasta kun sanoin, että en ole kiinnostunut, eikä jäänyt jankkaamaan.
N30
Kukahan sellaista tekee ihan vilpittömin aikein