Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko todellinen ystävä??

Vierailija
14.10.2008 |

Elikkän mun paras ystäväni on semmonen ettei se vastaa puhelimeen ku sillon tällön ja tekstariin kans.. Tiiän ettei se vatsaa monelle muullekkaan, esim kun oon ollu kylässä niin jos sen puhelin soi niin se hiljentää sen vaikka soittaja onkin usein mummo tai sen siskon mies, yms...(sanoo ettei jaksa vastata)

Rassaa tosi paljon ettei voi vastata! Kiireet tai se ettei oo kuullu puhelinta on syynä jos oon yrittäny ottaa yhteyttä, mut hämää se et kun ite oon siellä niin nään et se vaan hiljentää puhelimen... Ja ohareita tuntuu tekevän. Esim viime viikon ke.sovittiin et nähään to puol 8 jos omien sanomiensa mukaan jaksaa kiireisen päivän jälkeen nähä, mut sit tulee viesti 25 yli 7 ettei jaksa nähä...ei tuntunu reilulta et ilmottaa vasta sit.. Ite jo aavistin ettei nähä ja tein muita suunnitelmia, mut silti rassas et miks helvetissä ei voi ilmottaa aikasemminkun eiköhän se jo tienny aikasemmin ettei jaksa nähä.....

Sit viel et mun mies loukkas sitä kerran baarissa ja sen jälkeen se oli 2kk pitämättä yhteyttä ja anto 1llä s.postilla ymmärtää et on suuttunu meille, ni jos mun mies on sitä loukannu niin miks vitussa se oli muhunkin pitämättä yhteyttä?????

En tiiä perustuuko tää "ystävyys" oikeesti vaan siihen et mä tiiän siitä liika...ja et se pelkää et mä tuon kaiken julki jos välit menee... Mut ahdistaa kun tykkään tyypistä tosi paljon, ja meillä on aina hirmu kivaa kun nähdään! Mut onko tää ystävyys yks puolista?

Toivottavasti saan rakentavia mielipiteita.. Kiitos! =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa puhelimessa? Eikö sulla ole erilaisia työpäivä, joista jotkut yllättäen todella raskaita? Miten miehesi oli loukannut? Kiristätkö salaisuudella?

Vierailija
2/4 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on joku kylässä niin vastaan ja sanon et soitellaan myöhemmin.

Me ollaan molemmat kotiäitejä joten töistä ei oo kysymys. IKINÄ en oo salaisuuksilla kiristäny, päinvastoin joskus 2 vuotta sitten vannottiin toisillemme et jos välit ikinä mistään menee poikki niin asioista ei puhuta. Se tässä kaihertaa eniten että selitys on yleensä se ettei oo kuullu puhelinat tai ei oo ollu jossain mukana, mut esim kesällä nähtiin n. joka toinen päivä ulkoilun, biitsin ym merkeissä niin IKINÄ ei jääny puhelin kotiin! En sit tiiä onko mies jotenkin vaikuttamassa kun niillä on melkosta taistelua mustasukkasuuden kans..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen ei halua vastaillapuhelimeensa niin se on hänen valintansa, asiaan ei mitenkään vaikuta se, miten SINÄ toimit oman puhelimesi kanssa. vaikka kaverisi systeemi vaikuttaisi sinusta kuinka epäloogiselta, niin se on hänen systeeminsä. hänen mielestään sinun systeemisi voi olla epälooginen.

jospa olet hiukan liian ripustautuva? itseäni alkaa hulluna ahdistaa kun huomaan vastaavaa takertuvuutta omassa ystävässäni. silloin en vastaa puhelimeen, enkä mielelläni selittele miksi en ole vastannut ja onko puhelimeni ollut mukana jne.

anna ystävälle tilaa hengittää, ehkä hän kaipaa välillä omaa tilaa ja rauhaa.

Vierailija
4/4 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalla on vähän eri asia.