Onko tämmöinen normaalia 22v. miehelle????
Minulla oli juttua yhden miehen kanssa, tai pitäisikö nyt sanoa POJAN kanssa. Hän oli niin kuolemanrakastunut minuun, mutta......
Juttu kaatui seuraavasti:
- minua alkoi ärsyttää kun väittää joka asiasta vastaan, vaikka on 100% väärässä
-ei tiedä monia perusasioita mm. että jokaisessa uudessa kännykässä tulee TOTTAKAI laturi mukana
-ei osaa esim laittaa lamppua kattoon tai asentaa messengeriä tietokoneeseen
-on muuttanut 16v omilleen ja yrittänyt käydä ammattikoulua 4-5 vuotta ja vihdoinkin sai sen lusmusti läpi :/
-armeijassakin minimi mahdollinen aika.. alkaa vaikuttaa, että kaikesta siten miten aita on matalin!
-käyttää kaikki rahansa merkkivaatteisiin ym
-kertomansa mukaan 60 seksikumppania!!!! ei seurustellut
-ei ole saanut kerättyä MITÄÄN varallisuutta, vaikka on tosiaan pian 23v. ja koko ajan ollut töissä. Ei autoa, ei kunnollisia astioita..
Nämä siis ensin alkoivat ärsyttää..
Sitten seuraavat:
-asuu kaverinsa nurkissa eikä aiokaan muuttaa sieltä pois
-on kertonut että tämä kaveri EHKÄ käyttää jotain huumeita..tästä sain RAIVARIT ja käskin muuttamaan heti pois sieltä...ei MITÄÄN vaikutusta.
Olen laittanut tiedot ainakin 15 asunnon esittelystä, mutta toteaa vain että haluaa HKI keskustasta hienon kämpän ja hinta sais olla noin 400e (ELI PERHANA KUN SELLAISTA EI OLE)
-ei selvitä omaa osuuttaa yhteen sekavaan juttuun, josta mahd poliisitutkinta vaikka olen tätäkin käskenyt tehdä ties kuinka kauan..
Nyt meni hermot, laitoin viestin, että jos aikuinen ihminen ei ymmärrä omaa parastaan niin minä en voi sille mitään. Itse en hyväksy rikoksia millään tavalla! TUntuu että on TODELLA simppeli mies tämä näin.. VAstaa vain että välittää minusta paljon ja aikoo tehdä em. asiat.. kuukaudet vain vierii, eikä aiokaan tehdä MITÄÄN.
Olen huolissani... mitä teen??
Kommentit (5)
Antaa sössiä asiansa sitten kunnolla jos ei sua kuuntele. Mun mies ent. luuseri on hoitanut hommansa hyvin lapsemme synnyttyä= aikuistui. Sun miesystäväs kuulostaa ihan lapselta vielä. Nyt on ongelmia nurmikon leikkuussa. MOnta päivää luvannut sen leikata mutta mitään ei tapahdu....
Kaikista pahinta on, että mikään ei auta! EI neuvot, kiristäminen, uhkailu ym.
Vanhemmiltaan on salannut kaikki! Vanhemmat eivät hyväksyisi (kai) tämmöistä?
Oon päättänyt että enää en ole tekemisissä tämmöisen kanssa! Oon sanonut suoraan että on saamaton, laiska ja tyhmä, mutta mies ei tajua mitään! Ei osaa klaarata elämäänsä!
Itseäni tämä suututtaa niin paljon: teen kaksoistutkintoa, käyn töissä, en hyväksy rikoksia tms.
ap
Nytkin ajoi kaahailulla korttinsa hyllylle, mutta patisteluista huolimatta ei vaivautunut hakemaan tuomion kohtuullistamista (töihin vedoten), kun " ei se kuitenkaan mitään muuta" .
Kaiken sössii ja ei välitä neuvoista. Menee sieltä, mistä aita matalin tai sitten kerjää vaikeuksia.
Erona on vaan se, että tuttavani on pojan äiti...
Tarviiko tuota nyt enää edes miettiä.
Kaikki miehet vannoo ja vakuuttaa rakkauttaan (nekin, jotka pettää eivätkä jätä kakkosnaista). Etsi uusi.