Missä säilytätte lastenne saamat valokuvakehykset, pankit, kummilusikat, hammasrasiat ym. ym.?
Siis näitä juttuja joita lapsi saa pilvin pimein esim. kastelahjaksi.
Olohuoneeseen ne eivät missään nimessä meillä tule sijoittumaan, mutta minnes sitten (vai ns. pitääkö ne olla esillä?), lastenhuoneeseen (minne siellä?), työ/kirjastohuoneeseen?
Toivottavasti niitä ei tule enää yhtään lisää=)
Kommentit (18)
Ettei vaan eroa joukosta, tai ettei heitä päästä haukkumaan??
Meillä on ainakin lasten pankit lasten omassa kirjahyllyssä heidän huoneessaan, mutta kummikehykset, lusikat, enkelit, kynttilänjalat sun muut on olohuoneessa kirjahyllyn LASIVITRIINISSÄ!!
Minä sisustan niinkun itse tykkään, en siten ku av:lla suositaan!!
P.s. On siinä kirjahyllyssä teeveellekin paikka!!
Mitäs siihen sanotte?? Haukutte, mutta mitäpä minä siitä välitän. Minä viihdyn kodissani, samoin viihtyy muukin perheeni!!
Meillä ei ole olohuoneessa mitään varsinaista kirjahyllyä ja jos olisi, en sellaisessa haluaisi noita esineitä säilyttää. Lapsen omaa huonetta olen miettinyt, mutta näillä näkymin sinnekään ei ole tulossa mitään niin korkeaa hyllyä, jossa nuo tavarat saisi olla rauhassa. Joten vaihtoehdoksi jää aulatilat tai työ/kirjastohuone....
Sielä missä muutkin pesuvälineet.
ei meillä oo ollu ongelmaa miettiä niidenkään paikkaa.
t. 4
Ihmeellisistä asioista te ihmiset vedätte ongelman itsellenne!!
Ehkä en edes halua tietää kotinne sisustuksesta enempää....
Ostan Ikeasta " syvät" valkoiset kehykset ja laitan kummilusikat sinne ja seinälle. En ole keksinyt muuta ideaa ja ihan kiva kuitenkin jos näkyisivät, eivätkä olisi pölyyntymässä jossain kaapin pohjilla.
Minäkään en halua niitä olohuoneeseen.
hän on niin vitun ylimielinen ja aina haukkumassa muita, karsee muija!
Ja tämä meidän koti ei oo sisustettu!!
Eikä sitä tulla sisustamaan.
Yksinkertaista!!
En voi sietää mitään IKEA:n materiaalia, enkä muidenkaan " sisustus" liikkeiden kamoja.
Ja mitä v*ttua se sulle kuuluu ryysymaija, millainen koti meillä on?
Eikös se oli pääasia, että me itse täälä viihdymme!!
4
Vauva-aikana ne sopivat lapsen huoneessa esille, mutta jotenkin ei enää.... Joten ehkä mulla tosissaan olis paras vain laittaa ne nättiin laatikkoon ja lapsen kaapin hyllylle=)
Vierailija:
Ostan Ikeasta " syvät" valkoiset kehykset ja laitan kummilusikat sinne ja seinälle. En ole keksinyt muuta ideaa ja ihan kiva kuitenkin jos näkyisivät, eivätkä olisi pölyyntymässä jossain kaapin pohjilla.
Minäkään en halua niitä olohuoneeseen.
Sillon vaan niin hiton pieni elämä =D
Jos tahdot vaivata päätäsi, maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Ja sitten ne shamppoot voit laittaa kylpyhuoneen kaappiin, mutta hankalampaa käytön kannalta se on.
ps. asuntomessutaloissa ei vielä asuta oikeasti
Vierailija:
Ja tämä meidän koti ei oo sisustettu!!
Eikä sitä tulla sisustamaan.Yksinkertaista!!
En voi sietää mitään IKEA:n materiaalia, enkä muidenkaan " sisustus" liikkeiden kamoja.
Ja mitä v*ttua se sulle kuuluu ryysymaija, millainen koti meillä on?
Eikös se oli pääasia, että me itse täälä viihdymme!!4
Ja kulmahylly oli siitä paras ratkaisu, että sille alimmalle tasolle sai lapsen pesuvermeen ja aineet.
Ei niitä viittinyt lattiallakaan pitää. Ja kaakeleihin en ala poraamaan reikiä, menisi vaan rumaksi ja saattaisi haleta.
Että tässäkin on taas ajateltu ensin sitä lasta, sitten vasta sitä, onko kodissa tyylikästä vai ei.
Ehkä kaikki vaan ei tajua tuota, vaan ajatellaan sitä, mitä muut sanoo heidän kodistaan.
4
Joku hienostoleidi, josta kukaan ei oikeasti tykkää.
Elämä on pilalla ja täälä pitää käydä haukkumassa muita.
Oletkos itse niin täydellinen, miltä annat itsesi vaikuttaa.
Sallin epäillä.
Edes miehesi ei tykkää susta, mutta ei uskalla kertoa sitä ettei vaan saa haukkuja.
Toisilla kun on esteettistä silmää ja toisilla ei=)
säilytän niitä ihan siellä samassa laatikossa, missä mulla on kakkulapioita sun muita juttuja.
Vierailija:
Joku hienostoleidi, josta kukaan ei oikeasti tykkää.Elämä on pilalla ja täälä pitää käydä haukkumassa muita.
Oletkos itse niin täydellinen, miltä annat itsesi vaikuttaa.Sallin epäillä.
Edes miehesi ei tykkää susta, mutta ei uskalla kertoa sitä ettei vaan saa haukkuja.
Mun tietääkseni tää " risis" ei oo mitenkään ärsyttävästi sanonut mistään, antanut vaan takaisin.
Seuraavan lapsen kohdalla muistakaa ilmoittaa ristiäiskutsussa, että lahojen sijaan toivotte tilin kartuttamista mielellään suuremmalla summalaa kuin 50E