Rikas nuoripari ja häälahjatoiveena rahaa matkaa varten!
Olen aina ollut rahalahjan kannalla, mutta tässä tapauksessa jotenkin tuntuu aika kornilta maksaa heidän häämatkansa kaukomaille!
Varsinkin, kun ovat lapsettomia ja molemmilla hyväpalkkainen työ. Käyvät reissussa tosi usein ympäri maailmaa.
Mitä tekisitte? Mitä lahjaksi ja jos rahaa, niin kuinka paljon?
Kommentit (38)
- lapsettomia
- hyvässä työssä
- asunto viimeisen päälle
- vaatteet kalliita
- möivät just naisen asunnon keskeltä helsinkiä
- autoja, moottoripyöriä
- matkoja monta kertaa vuodessa ympäri maailmaa
- ap
hyväntekeväisyyteen mut mä maksan mieluummin jotain hääparille kyllä ja summaks annetaan sen verran kun halutaan antaa, itse en juuri kahtakymppiä vähempää anna mutta summa on samantekevä, rahathan lasketaan yhteen
Vierailija:
- lapsettomia
- hyvässä työssä
- asunto viimeisen päälle
- vaatteet kalliita
- möivät just naisen asunnon keskeltä helsinkiä
- autoja, moottoripyöriä
- matkoja monta kertaa vuodessa ympäri maailmaa- ap
Miksi rikkaita sitten muuten pitää kohdella huonommin kuin köyhiä?? Ei mene jakeluun...
miksi kaivat kateuksissasi muita vinkkejä? Tai jätä menemättä, jos asenteessasi noin mättää.
Jos ihmesellä on paljon rahaa, niin mikis viedä rahaa. sama kuin veisi 10 kattilaa omistavalle lisää kattiloita.
jos vie lahjan hääparin toiveen vastaisesti, perusteena se, että ovat antajalle liian rikkaita.
Ja veikkaanpa vaan että se lahja on halpa...
ita kauniisti pakattuna, mutta maksaa sekin
kyseessä varakas pariskunta. Lahjoittaisin heidän nimellään esim. 50 euroa hyväntekeväisyyteen. Esim. Unicef:lle ja kertoisin kortissa mitä kaikkea tuolla summalla on saatu.
Mikä rikos se rikkaus/varakkuus on? Mistä tiedät, paljonko he jo antavat hyväntekeväisyyteen?
On kyllä käsittämättömän kateita ja matalamielisiä ihmisiä täällä. Hävyttömiä!
te olette IDIOOTTEJA!!!!!!!!!!!! Jos joku on toivonut lahjaksi rahaa, niin sitten annetaan sitä! Joku ehkä EI HALUA nurkkiinsa sellaista tavaraa pyörimään, mitä ei koskaan käytä, tai jotakin antajan mielestä " ihanaa" koristekrääsää, joka saa kuin saakin saajansa suuhun yrjön maun kolmeksi viikoksi muhimaan aina, kun sitä krääsää joutuu katsomaan. Ei ole pakko panna miljoonaa euroa, laittaa sitten vaikka kakskymppiä, kunhan ei vie mitään, mitä ei ole toivottu.
törkeää? Huh huh. On joo törkeää, jos köyhät ihmiset saavat vaikka koulunkäyntitarvikkeita tai lääkkeitä. Törkeää, joo.
20
käytännössä toi ei ilahduta hääparia mitenkään ja tarkoitus ois onnitella. sama kun antas lahjarahat ohikulkijalle ja käskis käydä niillä vaikka kaupassa, ohikulkija saa lahjan, hääpari ei. eriasia jos hääpari itse toivoo että rahat hyväntekeväisyyteen
ja sinähän et tiedä, miten paljon ko. pari jo antaa hyväntekeväisyyteen.
Ei se hyväntekeväisyys ole törkeää, vaan sinun tyylisi kävellä hääparin toiveiden yli vain koska he ovat rikkaampia kuin sinä. Törkeää on sinun tapasi antaa rahan määrätä omaa elämääsi ja näkemyksiäsi noin.
ja haluan mielummin että rahaa annetaan hyväntekeväisyyteen kuin minulle. Köyhillä on jollain 50 eurolla enemmän tekemistä kuin minulla. Harmi ettette te voi tuollaista ymmärtää.
20
miten kohtelet muita. Tai ei pitäisi olla. Kaikkien pitäisi olla samanarvoisia, köyhyys ei ole palkittava hyve, eikä rikkaus rangaistava rikos. Eikä häävieraan todellakaan kuulu kävellä hääparin yli ihan silkkaa " hurskauttaan" .
Ja jos kerran olet rikas, tee niitä lahjoituksia sitten varoiksi muidenkin edestä!
vie 50e