Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ei tykkää halaisuista?

Vierailija
31.07.2007 |

Poikkeuksena oma mies ja pienet lapset (omat), mutta isompia omia lapsianikaan en tykkää halata enkä vieraita lapsia. Saati sitten aikuisia, en esim omaa siskoani joka muuten on läheinen ja tärkeä ihminen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä ymmärrän ettei huvita muita halailla.

Vierailija
2/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlainen hipeltäminen ja hiplaaminen ja lähmääminen ottaa mua suuresti päähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä suhteessa, jos ei voi suudella intohimoisesti? Ja kai ne isommatkin omat lapset tarvitsevat halia? Mä halaan tuttujanikin jos mennyt enempi ku pari päivää ku viimeks nähty, näin myös miespuolisten ollessa kyseessä. Sukulaisetkin halaan läpi.

Vierailija
4/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo mua leikillään huoraksi kun en anna suudella

Vierailija
5/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa sanan piti olla halailu eikä halaisu. Lyöntivirhe.

Vierailija
6/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat " leikit" teillä.

Vierailija
7/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 10

Vierailija
8/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vanhempiani, en ystäviä, saatikka vieraampia.

Vierailija
9/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 10

Vierailija
10/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hyvin läheisiä ihmisiä

Vierailija
11/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään, nopeasti ja paljon!

Mää oon hulluna kosketukseen. Varsinainen hiplaaja.. Tänäänkin olen ottanu lapsia vähän väliä syliin, haliin. Monesti illalla me ryhmähalataan! Tänään kun laitoin lapsia nukkuun meijän 2- vuotias halusi porukkahalin. Ja mikäs siinä! HALATAAN!!!!!

Kun ollaan kotona niin kosketan kamalasti miestä kun kyselen päivän kulusta. Se tykkää paijaamisesta siinä missä koirakin! Ja lapsia on ihana kutitella sylissä ja rutistaa poskista kun lepertelee.

Nytkin tekis mieli halata! No, lapset herää kohta ja pääsee taas halitteleen.

Vierailija
12/34 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aikuisena en erityisemmin tarvitse kosketusta, mutta HALUAN halailla, sillä se on ihana lämmin tapa osoittaa välittämistä ja saada läheisyyttä. Jotenkin aina tiesin, että vanhempani rakastavat mua, mutta en halua samaa lapsilleni: halaan, pussailen ja sanon rakastavani! Kylmää olla ilman haleja...

Vierailija
13/34 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt " vanhemmiten" kun olen päässyt ujoudestani, myös halailu tuntuu luonnollisemmalta. Siis muidenkin kuin oman miehen ja lasten, joita olen kyllä aina tykännyt halata ja paljon.

Esikoistyttö on nyt 5 v ja ei kyllä yhtään tykkää, että esim. päiväkodin tädit halaavat eikä oikein, että toiset lapsetkaan. En sitten tiedä, onko tämä geeneissä vai temperamenttiin sidottua vai mitä. PÄiväkodissa jo meinasit tehdä siitä ongelmaakin, kun tyttö ei anna halata. Mielestäni ihan normaalia käytöstä, jos on muutenkin vähän varovaisempi luonne.

Itsestäni joskus nuorempana ventovieraiden halailu tuntui teennäiseltä, eihän tässä mitään sydänystäviä eikä muutakaan olla. Siis kun asuin ulkomailla, jossa halattiin kaikkia. Sitten taas heistä tuntui, että minä olen jotenkin vihainen tns. jos ei aina halata ekaksi kun nähdään.

No, joka tapauksessa, hassu juttu tämä halaamisasiakin :-)

Vierailija
14/34 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kun vaikka kaveit halailee, tosin he tietävät että en pidä siitä eikä usein halaile :)

Vierailija
15/34 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikenlainen hipeltäminen ja hiplaaminen ja lähmääminen ottaa mua suuresti päähän

Mulla ihan sama juttu! Ärsyttää miehen hipeltämiset. Luulin tosin, että olen ainut tällainen....

Vierailija
16/34 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
17/34 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pienestä pitäen oppinut pitämään halimisesta. Isänäidin suvussa aina halataan kun tavataan, se on ihana tapa osoittaa että joku on tärkeä ja läheinen. Myös ystävääni halaan kun nähdään, joskus kun on pitkä aika ed. tapaamisesta tai elämässä vaikeaa niin oikein rutistetaan toisiamme :). Halitaan myös lapsen kanssa, hän on kova halailemaan sukulaisia ja kavereita.

En tiedä miks suomalaiset ovat niin ahdistuneita kosketuksesta, on kai opittu että kaikki kosketus on joko seksuaalista tai väkivaltaa. Mä sopisin tän halimisen puolesta ja muutenkin johonkin lattarimaahan. Poskisuukkojakin vaihdan joidenkin ystävien kesken. Tietty on outoa jos joku ihan vieras tulee liian lähelle, mutta joissain maissa sekin on ihan normaalia.

Halaaminen on hyvä tapaa osoittaa läheisyytttä ja välittämistä.

Vierailija
18/34 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että se on vahvasti luonteesta kiinni: toiset tykkää, toiset ei, riippumatta siitä, onko lapsena halattu tai ei. En näe halaamisessa mitään seksuaalista enkä väkivaltaa, mutta en voi sietää sitä, että puolitutut käyvät iholle. Se vain on niin teennäistä. Minua on halattu lapsena, siis omat vanhemmat ja rakkaat sukulaiset, mutta en pienenäkään voinut sietää sitä, jos vieraat lapset tai aikuiset tulivat halaamaan. Läheisten ihmisten välinen halaaminen onkin mukava tapa osoittaa välittämistä, mutta en usko, että kukaan puolituttu tai tuntematon halaa välittämisen tai läheisyyden takia, vaan tavan vuoksi. Kaikki tuollainen, joka tehdään vain siksi, kun niin on tapana, saa minun karvat nousemaan pystyyn. Ja poskisuukot ne vasta ällöjä onkin!

Vierailija
19/34 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään aina, mutta hyvin usein.

Vierailija
20/34 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tavan vuoksi tehtävät asiat saa karvat pystyyn. Et sitten varmaankaan pysty kättelemään ihmisiä, kun se on sellainen tavan vuoksi tehty ele.

Mä oon sitä mieltä että kyse on tottumuksesta. Suomessa ei tykätä kosketuksesta, Välimeren maissa ja Etelä-Amerikassa halailua ja poskisuukkoja suorastaan kaivataan. Myös Suomessa esim. vanhukset laitoksissa usein sanovat kaipaavansa kosketusta, halia ja paijaamista.

33 prohalailija :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän