Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

silikonirinnat?

Vierailija
31.07.2007 |

Hankkisitteko jos miehenne maksaisi. Omani ei vonkaa eikä painosta, on vaan sanonut et voisi olla aika kiva. Ei silti arvostellut omiani, vaikka ne jo parhaat aikansa nähneet ja oikeesti on kamalat rukkaset... Itse olen alkanut asiaa enemmänkin miettimään...Onko peräti joku jolla ne jo on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hankkisitteko jos miehenne maksaisi. Omani ei vonkaa eikä painosta, on vaan sanonut et voisi olla aika kiva. Ei silti arvostellut omiani, vaikka ne jo parhaat aikansa nähneet ja oikeesti on kamalat rukkaset... Itse olen alkanut asiaa enemmänkin miettimään...Onko peräti joku jolla ne jo on?

En laita itselleni silkkareita mieheni takia vaan ihan omasta halusta. Kaipaan vähän täytettä näihin alakuloisesti roikkuviin rukkasiin.

Vierailija
2/4 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä olit ajatellut ne laitattaa? Nykyäänhän on aika kehittyneitä, sellaisia jotka voi vaikka saksilla leikata eikä näin ollen vuoda...hitsi täytyy vissiin itsekin ottaa selvää. En minäkään miehen takia vaan itseni, mutta onhan se kiva jos mieskin tykkää ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena tietenkin, jos rinta/rinnat joudutaan poistamaan.

Mutta muuten en missään nimessä!

Vierailija
4/4 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut asiaa, kahden lapsen imetys vei rinnat. Mutta en ole perehtynyt asiaa tarpeeksi, mitkä on riskit. Suomessa rintojen suurennsu maksaa 9 000 euroa, aika iso summa rahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi