Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ovat teidän ja miehenne omat menot? Entä yhteiset?

Vierailija
30.07.2007 |

Mulla on koiraharrastus, näyttelyt ja koulutus. Miehellä moottoripyöräily.

Yhteisiä ei ole, mutta osallistutaan välillä toistemme harrastuksiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menot liittyvät lähinnä liikuntaharrastuksiin. Minä tapailen joskus kavereita, mies harvemmin.

Baarireissuja ei kumpikaan harrasteta. Ei kiinnosta.

Vierailija
2/9 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä;

kalastus ja metsästysreissut (joskus pidempiä reissuja, joskus illan mittaisia), sähly noin kerran viikossa, jääkiekko talvella kerran viikossa. Sekä korjailee tuttujen autoja aina tarvittaessa.

Mulla yksi naisten ilta kerran kuussa, Tupperware-myynti kotikutsuilla aina kun niitä on ja noin joka toinen viikko tukun kokous. Kavereiden kanssa käyn silloin tällöin kahvilla, kaupungilla, pyöräilemässä ym..

Yhteisiä... Hmmm.... ei taida oikein olla. Joskus yritetään koko perhe käydä jossain muta kahdestaan harvoin päästään minnekkään kun lapset vielä aika pieniä ja vaativia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on työpaikan bileitä silloin tällöin ja joku satunnainen kaveritapaaminen. Anopin auttelua tuskin voi sanoa omaksi menoksi, mutta toki olen silloin poissa kotoa.

Miehellä on työ ja harrastus sama asia, joten on vaikea sanoa, miten omia menoja ne ovat. Normaalisti hän tulee illalla töistä/harrastuksesta noin klo 21, siis joka ilta. Hänellä on näitä menoja usein myös lauantaisin ja sunnuntaisin.

Yhdessä käymme kävelyllä, mutta ei kai se ole mikään meno. Ja joskus ulkona syömässä.

En oikein osaa mieltää mitään näistä menoiksi. Ehkä me ei osata mennä?

Vierailija
4/9 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen:jääkiekko, kuntosali, tekniikka.

Vierailija
5/9 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pelataan iltaisin tai saunotaan tms.

Mies menee yksin tosi harvoin. Joskus käy elokuvissa, konsertissa tai työpaikan jutuissa mukana.

Yhdessä käydään elokuvissa, konserteissa ja ravintolassa syömässä. Harvoin tosin, sillä lastenhoitoapua ei juuri ole saatavilla.

Vierailija
6/9 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet,kaundeuhoito, kuntosali, designlaukut ja miehen on: tekniikka

Vierailija
7/9 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viekin pahimmillaan monta iltaa viikossa (oikeastaan tuo on koko perheen yhteinen harrastus). Minulla on lisäksi jonkin verran järjestötoimintaa, miehelläni ei ole juuri mitään " ikiomaa" menoa.

Vierailija
8/9 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no omia on esim. miehellä kavereittensa kanssa viikonloppu jossain mökillä tms. (hänellä myös urheiluun liittyen omia menoja)

samoin voisi olla mulla, mut mulla yleensä shoppailua+baarissa joskus ja lenkillä/jumpassa.

yhteisiä, käydään mökillä, futis/pesis peleissä (käydään kyllä ilman toisiammekin), terassilla/baarissa, shoppailemassakin joskus yhdessä :)

ja lenkillä joskus.

Vierailija
9/9 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kerran viikossa pelaamassa erästä korttipeliä ja kaksi kertaa viikossa pelaamassa lentopalloa. Kesällä golfaa.

Minä käyn kolme kertaa viikossa kuntosalilla, viikonloppuna kahdesti ja kerran viikolla.

Yhteisiä menoja ei ole säännöllisesti. Silloin tällöin käydään ulkona syömässä (kaksi kertaa vuodessa). Yhteiset menot on sitten koko perheellä.