Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto! Tajusin just että olen paljon Lindexin mallin näköinen

Vierailija
30.07.2007 |

Olen aina ihmetellyt, miksi se Lindexin hevosennaamainen malli etoo minua ja hän on minusta ruma. Nyt tajusin sen, olen paljolti hänen näköinen. Hevosennaama siis minäkin, huonolla iholla ja isolla nenällä lisäksi siunattuna. Lindexin malli näyttää minusta miehekkäältä, minäkin näytän mielestäni mieheltä. Voi p.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää piristi mun päivääni. Älä masennu. Onhan hänkin malli. Ehkä sussakin olis malliainesta :D

Vierailija
2/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että viesti on täynnä itsekehua " voi vitsi, kun ihmiset luulee että olen mennyt bikinikuviin" :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ajoittain pitäväni karsean näköisinä tyyppejä, jotka muistuttavat minua jollakin tapaa.

Olen esim. aina pitänyt Aikakoneen Sania kauheana possunaamana. Jep. Ihan siksi, että peiliin vilkaistuani löydän hyvin samanlaiset kasvonpiirteet.

En vain oikeasti tiedä, olenko todella niin pyöreäkasvoinen vai johtuuko se lihavuudestani. Enemmän toivoisin Hanna Pakarinen -tyyppisiä kasvoja :)

Vierailija
4/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta mariseminen, ap! ;-)

Vierailija
5/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän muuta väittänytkään?

Vierailija
6/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Olen esim. aina pitänyt Aikakoneen Sania kauheana possunaamana. Jep. Ihan siksi, että peiliin vilkaistuani löydän hyvin samanlaiset kasvonpiirteet.

"

Vierailija
7/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset kuin hänellä.

Vierailija
8/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kettutyttö

Vierailija
9/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne pyöreät kasvonpiirteet tekevät niin Sanista kuin minustakin kamalan (kasvoilta siis).

Sanin vartalosta en tiedä (etenkään nykyään), ja omastani taas ei kannata edes puhua :D

Vierailija
10/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sanoit, ettet muuta väittänytkään kuin että kasvojen MUOTO on sama. Noh, siitä olen samaa mieltä että muoto on sama. Piirteissä en näe yhtäläisyyksiä.

Vierailija
11/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut huulet ja nenä ovat hitusen samanlaisia. Enkä pidä niistä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä