Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö huolestua, kun pahoinvointi yhtäkkiä hellittää huomattavasti ja rv vasta 8+2?

30.07.2007 |

Mulla ollut todella paha olo rv 5+jotain saakka ja nyt yhtäkkiä (rv 8+2) aika hyvä olo - illalla ainostaan saatta etoa vielä vähän... Heti olen tietenkin huolissani, että onko sikiö kuollut kohtuun...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mulla noilla ihan samoilla viikoilla tulla kausia, jolloin pelkäsin jo jotain kamalaa tapahtuneen, kun olo oli niin hyvä. Nauti hyvävointisuudestasi, kyllä se pahoinvointi voi tulla vielä takasikin tai jos ei tule, niin se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö maha-asukkaalla olisi kaikki hyvin. Mulla etova olo jatkui vielä rv 16 saakka vaihtelevasti, muttei kuitenkaan enää niin pahana kuin ihan alussa ja hyvin voiva vauva mahassa kuitenkin kasvaa. Onnellista odotusta! :)

S rv 29+3

Vierailija
2/5 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso , mulla on mennyt nää ihan aaltona. Eka oli pari viikkoa ihan kauheeta, yks viikko ei mitn pahaa ja taas iski just pari päivää sitten OIKEEEEN huono olo, sohvalta en ylös päässyt ennen 4 iltapäivällä.

Älä huoli siis , et oo ainoa!!!

Mrs. Pinelpale rv 8+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
4/5 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäisessä raskaudessa voin aika pahoin tasan tarkkaan rv6+0-rv9+0. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Kävin lääkärissä just 9+0, ja kun lääkäri kysyi olenko voinut pahoin, niin myönsin ja sanoin syöneeni pelkkää leipää ja juoneeni piimää. Mutta kun pääsin lääkäristä, en enää sen jälkeen voinut pahoin! Loppui kuin taikaiskusta! En tiedä oliko siinä jotain psyykkistä, kun lääkäri ultrasi ja kaikki oli oikein hyvin. Tuli helpottunutu olo. Mene ja tiedä. Kaikki sujui oikein hyvin alusta loppuun =)

Ensimmäisessä raskaudessa en voinut lainkaan huonosti, ja viimex todella huonosti ja pitkään. Mitenköhän neljäs kerta sitten :o)

Vierailija
5/5 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli viime viikolla rv7+jotain yksi päivä jolloin voin oikein hyvin ja pelkäsin jo pahinta mutta sitten seuraavana päivänä heräsin niin olo olo vielä pahempi kuin aiemmin :o( joten nauti nyt niin kauan kuin ehdit :o)

Niiloakseli rv 8+0