Aaah, ompa ihana olla kotiäiti =)
Juon kaffetta ja surffailen rauhassa netissä. Jos olisin työelämässä, juoksisin nyt pää kolmantena jalkana stressaantuneena ympäri Helsinkiä..
Kommentit (32)
26:
kuin äidinmaidosta imetty sivistys.
olen aidosti sivistynyt, koska pidän kielioppivirheitä todella häiritsevänä. Näppäilyvirheet on asia erikseen, mutta minä kyllä muodostan oman käsitykseni ihmisestä, joka kirjoittaa ompa, niimpä, perus jutut jne.
Vierailija:
vaan haluaa ymmärtää mitä keskustelukumppanilla on asiaa.
Tuosta " ompa" -sanasta tuli huvittava mielleyhtymä siitä miksi monet naiset jäävät kotiäideiksi...
ei kauppatieteen maisterin tutkinto! Joko olet ap harvinaisen yksinkertainen kun et ole oppinut opiskelemasi tutkinnon nimeä tai - uskotavampi selitys - ihan vaan pelkkä tradenomi.
tuskin sitäkään. Minä olen trade ja tiedän kyllä mitä KTM meinaa.
Vierailija:
Joko olet ap harvinaisen yksinkertainen kun et ole oppinut opiskelemasi tutkinnon nimeä tai - uskotavampi selitys - ihan vaan pelkkä tradenomi.
Toivon, että voisin olla kotona kunnes tuleva kuopus täyttää sen 3 vuotta.
Kunhan vauva vähän kasvaa niin aloitan taas kuntosalilla käynnin. Suosittelen jokaiselle kotiäidille jotain ihan omaa juttua. Vaikka kotona viihtyisikin niin on silti hyvä päästä välillä YKSIN omiin menoihinsa.
sinulle sairaanhoitaja on aina nimenomaan siteä, ei koskaan hoitsu tai sh? Lääketieteellinen ei ole lääkis jne?
onnellisena kahvia verannalla juodessaan, että onpa ihanaa, taas uusi lomaviikko! Ottakaa vanhempain-/hoitovapaasta kaikki irti, tämähän ainutlaatuista ja uskomattoman helppoa aikaa elämässänne! Minä ainakin olen virkistynyt ja jaksan taas aivan uudella innolla paahtaa työelämässäkin kun sen aika taas ensi vuonna koittaa. Kotiäitiys on juhlaa!
Joo, kauppatieteiden maisterin paperit on todellakin taskussa. Eli nyt kun olen äitiyslomalla, niin ei todellakaan kiinnosta mitkään kirjoitusvirheet. Se tuli jo varmaan selväksi aikaisemminkin. Jotenkin säälittävää, että jotkut haluavat päteä oikeinkirjoituksella.
Ja mitä pahaa on tradenomeissa tai merkonomeissa?
Fiksut ihmiset eivät luokittele toisiaan kirjoitusvirheiden tai koulutuksen takia.
Ap
Ihan samaa mieltä. Virka odottaa ja finanssitkin ovat kunnossa. Ei tarvitse enää todistella osaamistaan. Ihanaa olla kotona.
T. LL 34-v.
Sitten kun lapsi on 6 kk meillä alkaa käydä lastenhoitaja niin että voi opiskella n. 6 h päivässä. Työhuoneeni on meillä kotona.