Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ISOT ENSKAT VKO 31***

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Voi kun tuli surullinen olo tuosta Quun viestistä... Kyllä elämä on sitten julmaa, ensin annetaan toivoa ja sitten otetaankin taas pois... :(

Miten tässä nyt osaa muihin asioihin tarttua, no kokeillaan.

Sampolle myöhästyneet puolivuotisonnittelut!! Tervetuloa isoihin :)

Han, Aleksikin alkoi syödä isompia annoksia vasta joskus 7kk iässä. Kyllä Sampokin vielä ehtii. Ja onnittelut myös ekasta hampista!

Päiväunikoulu vois toimiakin, Aleksi on alkanut ainakin nukahtaa paljon paremmin ja nukkua pitempiä päikkäreitä kun päivään on tullut selkeä rytmi. Ehkä se nykyään tietää että kun on uniaika, on turvallista nukahtaa.

Hih, on Aleksi näköjään jossain Ossen typyä taitavampi ;)

Bejpin Evelle onnea uudesta taidosta!

Poppis, pidän peukkuja että saatte asunnon!

Kakkosta ruvetaan yrittämään varmaankin loppuvuodesta. Hui, jännä tunne kun nyt raskautuminen olisi jo periaatteessa mahdollista..

Mites Noelin eka yö omassa huoneessa sujui?

Jaahas, taidanpa mennä selailemaan tuota uutta Vauvan numeroa tuonne miehuksen viereen (nukkuu, jospa se vahingossa heräisi ;)

Viipero & Aleksi pian 9kk[/color]

Vierailija
42/55 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensiksi osanottoni Quulle ja perheelle. On se elämä vaan epäoikeudenmukaista, kun toiset lapset syntyvät " vahingossa" , ja toiset eivät meinaa tulla sitten millään...

Noel nukkui nyt ekan yön omassa huoneessaan, tai siis ainakin osan yötä. Jossain vaiheessa vaan unohdin siirtää sen syötön jälkeen takaisin omaan huoneeseensa, joten vikat pari tuntia se oli sitten meidän välissä. Mutta ihan hienosti meni. Mulle vaan otti aika koville, kun ei oma pikku nyytti tuhissutkaan siinä vieressä... Jossain vaiheessa yötä halailin jo peittokasaakin, luullen sitä Noeliksi :)

Mutta onhan se muuten parempi että poika nukkuu omassa huoneessaan. Jospa vaikka heräilisi vähän vähemmän. Eikä isin ja äitin tarvitse aina hiippailla muualle pitämään parisuhdetta yllä ;) Voisi ehkä ne kakkoshaaveetkin konkretisoitua paremmin jatkossa.

Tosin meillähän odotellaan vielä tietoa mun työtilanteesta. Vauvakuume olisi jo aika kova, mutta ensin on selvitettävä, saanko sen unelmieni työpaikan ensi keväänä. Tämän vuoden puolella tarvitsen suhteellisen varman tiedon (jotta mies ehtii ilmoittaa hoitovapaasta töissään), joten jos töitä ei tipu, ehkäisy jää sitten heti pois.

Päätä särkee, kun erehdyin juomaan lasillisen punaviiniä illalla. Taidan mennä lepäilemään...

Kandi & Noel 7,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Voi Q, kuinka teitä tosiaan koetellaan! :´( Ei taas riitä sanat lohduttamaan, joten lämmin halaus sinulle ja voimia teille molemmille!

-Amy ja Emmi, 9kk+

ps. palaan myöhemmin kirjoittelemaan kuulumisia enemmän.

Vierailija
44/55 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti nukkuu. On ollut rankka viikonloppu. Lähdettiin eilen ajelemaan mun vanhempien mökille tuonne Kristiinankaupungin lähelle ja ajomatkaa kertyi taas nelisen tuntia. Vaikka päiväuniaikaan lähdettiin (Emmi on nukkunut nyt melekin viikon klo 11-13) niin autossa nukkui vain tunnin ja loppumatka olikin aikaslaista viihdytyssirkusta. Mökillä sitten majoituttiin piha-aittaan, joka oli jäänyt vähän turhan kosteaksi ja viileäksi, joten aamu toi tullessaan räkäisen ja silmistä vuotavan Emmin. Yöllä likka heräs pariin kertaan itkemään ihan hysteerisesti ja annoin ihan kunnolla maitoa pullosta, kun ei muuten rauhoittunut. Kun yön aikana huomasin aitan alhaisen lämpötilan, toppasin neidille hyvin peittoja päälle, ja onneksi pysyikin nyt niiden alla. Mutta voi kuinka pahalta on tuntunut koko päivän katsoa tuota reppanaa, jonka silmät ja nenä vuotaa kilpaa. Ruoka ei juurikaan maistu, mutta onneksi maitoa menee. Miksi en voinut viedä likkaa kesken yötä mummun ja vaarin kanssa sisään mökkiin nukkumaan? Sanoinkin miehelle päivällä, että on se vaan uskomatonta tuo itsesyytöksen määrä, kun tuntuu, että on itse aiheuttanut vauvalle huonon olon. (Taas vois joku soittaa sossuun... ;o) ) Tänään sitten ajeltiin taas päikkyaikaan kotiin. Mutta vielä laihemmin tuloksin: ekat unet vajaa tunti, sitten melko hyvin kyllä rauhallista matkaa reilu puoli tuntia. Tauon jälkeen sitten alkoikin taas konsertti, eikä mikään helpottanut oloa. Huuto vain yltyi ja yltyi, kunnes 25 min. ennen kotia likka sammui huutoonsa ja heräs heti kotipihassa. No, nyt sitten sammuikin klo 19.10. Toivottavasti ei jatka Noelin linjaa ja herää ennen kukon laulua! Onneksi kesä alkaa olla ohi, eikä tartte lähteä mihinkään pitkille automatkoille pitkään aikaan. Ei oo kivaa kenellekään. =S

Karssuli jutteli Ainon kenkuista illoista. Täällä asuu toinen samanmoinen iltakiukkulikka nykyään. Oli kello sitten 19 tai 23, niin ilman huutoa ei saa Emmiä nukkumaan, vaikka se olis kuinka väsynyt. Omaan sänkyyn ei saa nukahtamaan, ellei ole sammunut pullolle. Puolesta tunnista kahteen tuntiin kestää rauhoittelu kainaloon tuossa meidän sängyllä. Onneksi siihen nykyään kelpaa myös isi! Päiväunien kanssa on kyllä vähän samaa: vaikka nukkuu mielellään ne parin tunnin unet vaunuissa, niin periaatteessa täytyy protestoida ja tapella unta vastaan. Ja voi kuinka vahva onkaan pienen ihmisen tahto, kun hän on jotain päättänyt...

Olipas muuten kiva kuulla Larasta ja Nemostakin pitkästä aikaa! :) *vilkuttaa*

Poppikselle ja Emiliinalle ja Hanille ja Sampolle tervetuloa tälle puolelle! Ja siis onnea puolesta vuodesta ipanoille! =) Poppiksen poppoolle peukkuja, että saatte uuden kivan kodin! Ja Hanin perheelle onnea uuteen kotiin!

Karssuli kyseli ekoista synttäreistä. Mä oon kovasti pohtinut tuota lastenkutsuasiaa. Meillähän siis on sekä kaveripiirissä monta pikkuista että sitten myös nämä meidän kärrykerhokaverit. Vähän tekis mieli pitää jotain pikku kekkeriä, mutta saapi nähdä sitten, kuinka jaksaa innostua kun aika koittaa. Lähisuvulle ja kummeille tietysti pidetään. =)

Auroran ja Ossen vaavien syömättömyys kuullostaa kyllä tosi pahalta. Auttaa en tosiaan osaa, kun tuo meidän neiti on tullut äitiinsä, eikä kyllä juurikaan kieltäydy tarjotusta eväästä. Voimia teille ja toivotaan, että molemmat sekä typy että Oliver huomaavat, kuinka paljon kivempaa on, kun on masu täynnä ilman tappelua!

Bejpi: mopsien juoksukilpailu kuullostaa oikeasti lähes eläinrääkkäykseltä... ;o)

Nyt ei ajatus kulje enempää. Kun kerrankin on ajoissa aikaa, niin heittäydyn taas kerran tuonne Potterin maailmaan.... Heippa kaikille!

-A ja E-

Vierailija
45/55 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Reissusta tultiin Oonan kanssa ¿ hienosti meni ¿ ja nyt kun neiti nukkuu äippä pääsee surffaamaan nettiin.. Hihii! Vieroitusoireita on tullut 4 päivän aikana. ;) Anyway, tulin tännekin kuokkimaan ja samalla avaamaan pinon teille!

QUEEN ¿ olet saanut jo 5kg pudotettua painoa ¿ ONNITTELUT! Niin sitä pitää! Silloin kun minäkin laskin pisteitä, jätin laskematta kokonaan ne liikuntapisteet.. Päätin itsekin aloittaa laskemisen kunhan imetys muuttuu täysimetyksestä osittaiseen.. ;) Nyt yritän päästä herkuista eroon..

MIAMIK ¿ miten sun kuntoiluspurtti piti ja tepsikö niin että mahduit mekkoon? :) Mulla ois tähtäimessä parin kilon tiputus kun lähdetään syyskuun puolivälissä Kreikkaan..

KARSSULI ¿ teillähän oli hyvät kuulumiset sieltä iho- ja allergiasairaalasta!!! :) Mahtavaa kun Aino konttailee!!! Tuliko muuten ne mun lähettämät pk-seudun treffikuvat perille? Töihin menosta.. Kurjaa jos on huono ilmapiiri ollut + on edelleen.. Miehet osaa meitä naisia paljon paremmin sen, että työasiat jätetään työpaikalle.. :S Itsekin 2v kärvistelleenä erittäin ikävässä työilmapiirissä osaan sanoa kokemuksesta.. Jos on TOSI kurjaa niin eikun vaihtoon! Minäkin kun sen tein ¿ vaihdoin työpaikkaa ¿ laihduin ja tulin raskaaksi!!! :)))

ELOVENA ¿ ihan vain oma kokemus ainoista polttareista joissa olen ollut ¿ omistani! Halusin tällaiset ja sainkin: 8 henkeä yhteensä (parhaat kaverit ¿ siskoni oli kaaso), mentiin paatilla Tallinnaan, myin tikkareita + tervasnapseja matkalla pukeutuneena Peppi Pitkätossuksi. ;) Tallinnassa käytiin kauneushoitolassa (minä sain manikyyrin & pedikyyrin), tsekattiin itsemme hotelliin, mentiin ihanaan ravintolaan syömään ja juomaan, josta sitten jatkoimme latino-ravintolaan drinksuille + tanssimaan. Tanssittiinkin itsemme ihan hiestä märiksi ja joimme shamppanjaa (2 pulloa 1 hinnalla) ja menimme hotelliin yöksi. Aamulla aamupalan jälkeen paatilla kotiin ja otimme arskaa kannella. AIVAN TÄYDELLINEN REISSU! Mutta riippuu siis täysin morsiamesta, toiset olisivat halunneet kenties ihan jotain muuta. Mutta kaiken sortin ¿nolaus¿, sellaiset suosittelen jättämään pois.. ;) Morsiamen lähimmäisiltä (siskoilta, parhailta kavereilta) saa varmasti vinkkiä, mikä olisi morsiamen mielestä kivaa ja mitä ei missään nimessä kannata harrastaa..

BEJPI ¿ teillä sitten noustaan jo istumaan!!! :))) Auts.. ja muksahduksia.. No, eiköhän se siitä hiljalleen ala loksahtaa kohdalleen. Joko veljesi vaimo on saanut vauvelinsa? ;)

KANDIN Noel on jo kovasti seisoen tukea vasten ja osoittaa merkkejä kävelyyn.. WOW! Nautihan aromaterapiasta kun sinne asti pääset! Mun mieheltä on turha odottaa moisia ihanuuksia lahjaksi.. ;)

AMY ¿ Täytyy sanoa että TOSI IHANA kun Emmin mummi oli kirjoitellut päiväkirjaa siltä viikolta kun olitte reissussa!!! :) Ihana juttu!

NAPERO (ja muutkin laihdutusta halajavat) ¿ mä olisin valmis liittymään ¿virtuaalipainonpudotusjoukkoihin¿!!!

Q ¿ onnittelut pudotetuista kiloista ja kerrohan meillekin miten sen teit! ;) Mietipäs miten se onnistui, siis lopetitko imetyksen tai lisäsit liikuntaa vai mitä..? (terveisin * yksi erityisen kiinnostunut)

Ok, nyt on varmaan parempi mennä tutimaan että jaksan taas.. Mukavaa viikon alkua itse kullekin!

Mammis & Oona 3,5kk

P.S. Missä IIRIS ¿ millos taas treffataan? ;) [color=red][size=3]♥[/size][/color]

Vierailija
46/55 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Jaahas..uutta viikkoa työntää taas..

Vähän meinas vetää hiljaiseksi toi viikonlopun kauhee kohu täällä palstalla. Ihan vaan siis siinä mielessä, että prkl sitä ollaan täällä tiukassa syynissä. En mä meinannut jaksaa uskoa, että jotkut kyttääjät tosiaan lukee näitäkin viestejä silmät verestäen ja muistiinpanoja tehden jos vaan sattuis löytyyn jotain huomauttamista. Taivas ylistäköön jos sattuis löytymään jotain niin herkullista, että voidaan jo mainita sana VIRANOMAINEN! Täytyy sanoa, että jollain ihmisillä on kyllä valtavasti aikaa ja viitseliäisyyttä. Mä taputan jo itseäni olkaan jos jaksan lukea molemmat pinot ja edes toiseen kommentoida. =D No joo. Pläh. Piuh.

Mä saan tänään uuden puhelimen! Kylläpä voikin pieni asia ilostuttaa jo etukäteen..=) Miehen pitäis muistaa kans jonkinlaiset hyllyt Emiliinan vaatteille tonne makkariin kun alkaa se tila loppua, mutta uskoisin kahden asian muistamisen olevan liikaa joten tänään tulee vaan puhelin.. =D Jey!

Eilen yritettiin laittaa Emiliina ekaa kertaa omaan sänkyyn nukkumaan. Jäi sinne nätisti touhuamaan sitten ja me kuunneltiin makkarin ovella hiljaa miehen kanssa, että hyvinhän tää menee. Pelailtiin sit olkaarissa vähän iltapleikkaria ja ihmeteltiin jotain pikkuääntä makkarista. Noh..mentiin vilkaiseen ja siellä meidän vauveli yritti olla iso tyttö ja pusersi kaksin käsin unirättilehmää ja nyyhkytti hiljaa siihen. VOIH!!!! Mama kaappasi heti tytön syliin ja lähdettiin vielä tissittelemään. Arvaakohan kaikki miten sit kävi? No meidän välissähän se vielä nukkuu..Meidän pieni!!! Ei sydän kestä niitä pieniä surullisia silmiä!!!! Jos katsotaan muutaman viikon kuluttua uudelleen..=)

Nyt ei muuta tälle aamulle. Toivottavasti oli tarpeeksi minä, minä, minä-juttua. =) Pitääkin kopsata tää tällaisenaan molempiin pinoihin kun torstaina kuulutaan sit jo isojen pinoon..Apua! =)

Oikein mukavaa maanantaita kaikille!

t. poppis ja Emiliina piirua vaille 6kk

Vierailija
47/55 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piti oikein monta kertaa mun lukea unisillani silmillä että onko Mammis aloittanut pinon ja oikein isojen pinon :D Samaan syssyyn mietin että onko se Oona jo muka puoli vuotta jne :)

Niinhän siinä kävi (kuten arvata saattoi) että en kerta kaikkiaan pysty olla viikonloppuna syömättä namuja ;) Ma-pe meni tosi hyvin, ei tehnyt juurikaan mitään makeaa mieli. Hautajaiset, ristiäiset ja rippijuhlatkin selvisin ilman kakun syömistä, mutta illalla vedin kyllä sitten karkkia ;) Mutta tänään on taas uusi päivä, uuden viikon alku ja uudet kujeet :D Eli ne miehen serkun häät on 4 viikon päästä, sinne olisi aikaa mahtua siihen yhteen mekkoon... Jos en mahdu, niin sitten ostetaan uusi mekko :D Kuntoilutkin jäi vähän vähille. Viime viikolla pelasin kerran beachia, kävin kerran tunnin kävelylenkillä, kerran 10 minsan juoksulenkillä ja poljin kuntopyörää x2. Eli vähän jäin siitäkin tavoitteesta, mutta laitetaan juhlien piikkiin!

Elovenalle ja poitsulle tervetuloa isojen puolelle. Olitkin saanu jo vastauksia kysymyksiisi. Soseista sen verran, että meillä syödään sekä omatekemiä että kaupan, jotta saisi neiti vaihtelua. Aluksi tein aina 20 purnukkaa erilaisia pottu+vihannessoseita pakastimeen ja otin aina jääpalarasiasta lihaa sekaan. Nykyään keitän ihan tuoreeltaan potun+yhtä vihannesta ja otan jääpalarasiasta lihaa sulaan. Jos ei aina jaksa tehdä tuoreista vihanneksista niin valmiit pakastevihannekset on myöskin ihan hyviä! Nukuttamisestakin olit kysellyt. Meillä Ida on pienestä pitäen nukahtanut yöunille itsekseen tuttujen iltarutiinien jälkeen klo 21. Nykyään aika usien saatan toivoa että nukahtaisi nyt tissille ettei tarvitse sitä rumbaa tehdä että neiti nousee koko ajan pinniksessä seisomaan jne. Eli aluksi toivoin että nukahtaisi itsekseen ja nykään taas en :D Eli ei kannata ottaa asiasta stressiä ;)

Muistinkos jo toivottaa Emiliinan äiteineen tervetulleeksi? No tervetuloa sitten niinku uudestaan :)

Nyt ei taas ehdi muuta kun lähdetään Idan kanssa roudaamaan jo ensimmäisiä laatikoita uuteen kotiin :)

MiaMik ja Ida to 10kk (huomenna neuvola)

Vierailija
48/55 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, se on sit paluu arkeen meilläkin, kun Ellin isä meni tänään töihin viiden viikon loman jälkeen.. mitähän sitä nyt sit tekisi? hihi.. no ei vaan, oli niin rankkaa nousta aamulla kun mies on koko loman ajan noussut E:n kanssa ja oitanut aamutoimet. Just laittoikin töistä viestiä, että muistithan antaa d-vitamiinin. Toisaalta olin jo viimeviikolla ihan valmis laittamaan sen töihin!

No mutta loma meni mukavasti ajellen Suomea ympäri sukulaisilla ja kavereilla ja kesätapahtumissa ja oltiinhan yksi viikko Pärnussakin rantalomalla ja hemmotteluhoidoissa miehen siskon perheen ja äidin kanssa, mukavaa. Ja paljon tuli vain käveltyä täällä meidän lähimaastoissa ja merenrannalla huvikseen. Niin ja laitettiin myös parveke uuteen kuosiin.

Mutta nyt paluu arkeen ja ehtii tännekkin kommentoimaan.

mammis olikin jo reippaana availemassa pinoja uudelle viikolle, kiva että teidän reissu meni mukavasti! Ja joo, nähdään pian! Kesikselle ehdottelit niitä minilattareita.. Ette jaksais lattaroida espoossa, siellä ompun lähellä, niin voitais käydä samassa? teillähän on muutenkin asiaa niille huudeille ;)

Poppis, hihiii... olette tekin jo pian isoissa :) ja mietin samaa kun sä tuon läpsimisjuttuepisodin osalta. taitaa välillä nuo AV puolen jutut riistäytyä käsistä, mutta onneksi harvoin tällä puolella :)

Muuten, tullaan la-su Turkuun kun miehen bändi soittaa UMF:ssa (uuden musiikin festareilla siis). En ehkäpä E:n kanssa ole menossa katsomaan ja niillä on muutenkin soundcheckiä yms niin mietin josko törmäis Turkulaisiin jossain? Ope myös?

MM, kyllä toi sun kuntoiu aika tehokkaalta kuulostaa siltikin! Ja miten olet voinut välttää kakkuja juhlissa? mä en pystyis... oon kakkufani. :)

Ihanaa kun olette jo pian uudessa kodissa!

Elovenalle polttareista sen verran, että monenlaista kivaa voi järjestää riippun polttarisankarin luoteesta. Jotenkin aistin että pahimmat pukeutumis/nolaus jutut alkaa olla jo menneitä ja ollaan ehkä siirtymässä hemmottelutyyppisimpiin polttareihin. Mun omat polttarit kaksi vuotta sitten oli TÄYDELLISET (mulle)! Oltiin yhdessä saaressa telttailemassa parhaiden kavereiden kanssa. Siellä oli kuoharia ja hyviä ruokia ja erilaisia tehtäviä ja korteistä ennustusta ja muisteluita jua hyvää mieltä. Seuraavana päivänä oltiin sen saaren lähellä olevalla (ystäväni) mökillä jossa syötiin mahtava brunssi, saunottiin morsiussaunataikoineen ja mulle tehtiin kaikkia hoitoja (hierontaa, manikyyri, kampaus..). Mutta tosiaan tuo telttailu tuli mun partiotausta, ei ehkä kaikille ihan mieleinen, mut meillä oli ihanaa!

Tänä vuonna olen suunnittelemassa kolmelle eri kavereille polttareita ja kaikissa on jotain piknik/hemmottelu/sauna/morsiustaiat mukana ja lisäksi muuta ohjelmaa asianomaisen morsiamen tyyliin, esim. ratsastusta, karaokea yms... Niin ja yhdelle ollaan lähetelty ennen polttareita sellaisia salamyhkäisiä kirjeitä joissa annetaan pieniä vihjeitä tulevasta päivästä ja lista mitä pitää olla pakattuna mukaan valmiiksi yms...

oho, tulipas polttariasiaa paljon, sori. Ne on nyt vaan niin paljon päällä että pyörii päässäkin. :)

Ihanaa miten kaikkien vauvat on taas kesän aikana saanut uusia taitoja ja kasvaneet ja kehittyneet :)

Niin ja muutkin kun vauvat siis, kiva lukea taaperopuolen kuulumisia täälläkin kun ei aina ehdi sinne asti.

Niin ja virtuaalipainonpudotukseen kai munkin pitäis liittyä... Tosin mulla ei ole vaakaa niin en tiedä edes paljonko painan. Mun ongelma on lähinnä se että oon kai liian tyytyväinen itseeni vaikken ihan missimitoissa olekaan ja tykkään niin paljon herkuista ettei huvittais alkaa laihduttamaan :) Mutta toisaalta vaatteet ovat käyneet pieniksi ja valokuvista näkee totuuden hihi. Että voisinhan koittaa motivoitua teidän innon perässä, hyvä tekis mullekkin!

Ainiin, oman silmänterän terveiset: Elli-neiti tuntuu jo ihan isolta vauvalta, kovasti istuu mielellään ja touhuaa muutenkin. Peruuttaa lattialla pitkiä matkoja ja kierii mahalta selälleen huoneen toiseen laitaan asti ja pyörii navan ympäri, joten liikkuu paljon vaikkei ihan tarkoituksenmukaisesti osakaan eteenpäin ryömiä.

E on jo keksinyt että ruoka pitää nielaista eikä sylkeä ulos, mutta on kyllä kovasti tissityttö edelleen, mutta jatkamme syömisharjoittelua.

Niin ja jokapäivä vaan mietin, että miten se voi olla niin ihana ja täydellinen vauva. Miehen kanssa ihailtiin sitä jokapäivä ihan hulluna ja onniteltiin toisiamme mahtavasta lahjasta. On niin hassua kuinka tuntuu jo vauva ymmärtävän niin paljon ja muistavan asioita. Muutenkin alkaa ehkä persoonallisuus näkyä enemmän näin puolen vuoden jälkeen...

jep, tilaa muillekkin!

Voikaa hyvin!

-iiris ja ellis 6,5kk

Vierailija
49/55 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa yhdyn tuohon Poppiksen kommenttiin, että kylläpäs jotkut jaksavat lukea " toisten" pinoja! Yleisiähän nämä kaikki ovat, mutta mä en kyllä jaksa kahlata vaikkapa elokuisten pinoa, ihan noin niinkuin huvikseni!

Ja tottahan se on että pahoinpitelyyn pitää puuttua, mutta kukas se sitten määrittää mikä kenelläkin on sellaista, kun on kyse tuollaisista rajatapauksista kuin esim. sormille läpsäiseminen? Varmaan jokaisella äidillä on jokin juttu, mikä ei mene ihan ohjekirjan mukaan (esim. maistatenaan lapsella ruokaa mikä ei vielä kuuluisi senikäisille). Kauhea ajatella, et joku voi jotain munkin sanomaani käyttää täällä mua vastaan, ja nostaa sen omaksi otsikokseen! Vähän vähentää kyllä kirjoitushaluja...

Mutta se siitä. Kiva kuulla Iisasta ja Ellistä! Pääsettekö tuonne Jumbom/Sellon treffeille elokuun alussa?

Ja voi kun oli hellyyttävää miten Emiliina oli nyyhkinyt sängyssään! Voin niin kuvitella tilanteen! Noel ei kyllä tyytynyt nyyhkimään kun me kokeiltiin tuota, se karjui naama punaisena niin kauan että haettiin se pois (niin kauan = ehkä kolme minuuttia)..!

Nyt pitää mennä syömään ennen kuin pikku potilas herää. Kuumeisen vauvan kanssa ei kyllä saa yhtään omia juttuja tehtyä, kun pitää pitää sylissä ja viihdyttää koko ajan...

Kandi & Noel 7kk+

Vierailija
50/55 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas viikonlopusta kotiuduttu. :)

Mammis, veljeni vaimon pikkusisko on saamassa pikkuisen. :) Veljeni tulee tänään Kreikasta pois, pitää kysellä taas. :)

Oon Poppiksen kanssa samaa mieltä tuosta kohusta, eilen vasta tulin lueskelemaan pinoa ja ihmettelin suuresti, varsinkin kun on pitänyt tehdä oikein oma pino asialle..

Ja painonpudotukset tarvetta on (paljon) myös täällä! Viikot menee hyvin vähäisellä ruualla, mutta taas viikonloppu miehen siskon luona niin johan meni sipsiä, karkkia ja limpparia. Ei me kotona syödä mässyä noin paljoa. :)

Iiriksen ja Ellin kesäloma matkailu kuulolsti kivalle. :) Meillä mies oli vain kaksi viikkoa kotona ja silti oli ihan outoa jäädä Even kanssa kaksin kotiin. :) Ja Ellikin kuulostaa jo niin isolta tytöltä. :)

Eveliina istuskelee tuossa lattialla ja leikkii kaikella muulla kuin omilla leluillansa. Nyt vuorossa mun housut ja puhdistuspyyhkeet. ;) Äskeen istuskelin Even kanssa tuossa lattialla ja ihan kyyneleet tuli sylmiin kun katselin meidän " pientä vauvaa" . On se vaan niin ihana ja rakas tyttö! :)

Pidän nyt pientä taukoa Evellä viljojen syönnissä, kun sen kakka on muuttunut todella pahan hajuiseksi ja melkein mustaksi.. Katotaan jos viljaton dieetti auttais!

Mut nyt tais tulla neidille nälkä!

Bejpi ja Eveliina 7kk

Vierailija
51/55 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tos eilen? juttelin Ossen kans mesessä just tästä palstailusta ja oon tullu siihen tulokseen, että taidan siirtyä pikkusen takavasemmalle. Ei sillä ettettekö olis ihania ihmisiä ja monen kans olis kiva olla tekemisissä näin palstailun ulkopuolellakin... Jotenki vaan tää palstailu aina jää ja mitä pidempi tauko on ni sitä vieraantuneempi olo on jne... Ja just toi hulabaloo tosta läpsimisestä. Mistä sitä tietää miten kukakin munki kirjotukset täällä ottaa!?!

Mä jo kyselin Osselta, että kiinnostaiskohan tampesterin vakiporukkaa siirtyä " koti-treffeihin" ... Eli pikku-milli, tikru, miamik, osse, ym. Jos innostutte ajatuksesta, ni laitetaanko s.postit suhisee?! :)

Moimoi..

Burde ja heidi 10kk

Vierailija
52/55 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Pikaviesti vain IIRIKSELLE; Tutkiskelen vähän sitä minilattariasiaa, voitaishan me periaatteessa tulla sinne Espooseenkin päin. ;) Voisin vähän kysellä sulta enemmän ryhmästä ja ajankohdasta jne jos vaikka laitat mulle meiliä mammanalku77 @ hotmail.com

Ja olittekin ¿ilmoittautuneet¿ treffeille mukaan, silloin viimeistään nähdään! :)

Huiskutukset, Mammis & Oona[/color]

Vierailija
53/55 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino ottaa torkkuja joten pikaisesti pari sanaa... Meillä on kipeinä koko poppoo niin ollaan löhöilty ahkerasti! Itsekin nukuin sunnuntaina 3 tunnin päikkärit!! Olipa aika hömelö olo sen jälkeen.

Aino sai eilen ekan kerran samaa pöperöä kuin mekin ja ei kyllä kovin siitä tykännyt. Maku näytti olevan ihan ok mutta rakenne ei... No, oli hyvä yritys kuitenkin! :)

Mulla on hirmuisesti nyt netistä surffattavaa kun pitäisi Ainolle keksiä syysvaatteet ja itsellenikin pitäisi työvaatteita hankkia. Onko kukaan enskoista koskaan käyttänyt pukeutumisneuvojan palveluita? Tarvitsisin vähän apua sopivien housujen etsintään kun mikään vanhoista ei oikein istu (takapuoli on " hieman" levinnyt) joten ajattelin kokeilla josko ammattilainen osaisi auttaa...

No johan sitä hiljaisuutta kauan kesti, palailen paremmalla ajalla. :)

Karssuli ja Aino

Vierailija
54/55 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri neuvolasta. Terkka kirjoitti korttiin näin: " Terhakka, iloinen tyttö. Opettelee kävelyä. Sanoja opettelee myös, ymmärtää hyvin puhetta. Kasvu ok." Pituutta oli 73,CM ja ekaa kertaa meidän neiti pääsi miinuskäyriltä 0-käyrälle :D Painoa oli 10140G ja se vain jatkaa laskuaan käyrällä. Mutta mitäpä tuosta, sitä kuitenkin tulee :) Pipo oli 43cm. Hapanmaitotuotteet saadaan nyt aloittaa ja pikkuhiljaa tavallinen maito 11-12kk iässä. Maustettuja juguja terkka " käski" välttää" ja enhän minä enää niitä pysty itsekään syömään (kiitos AA:n sokeri-valistuksen :D). Imetystä terkka suositteli vähentämään pikkuhiljaa, mutta kuitenkin sanoi sen olevan lapsen ja äidin välinen oma asia päätettäväksi?

Oonko muistanut kertoa että Ida osaa sanoa " hauva, hau hau" ja " vauva" ? Nyt sitten ulkona etsii koko ajan koiria ja hokee " hau hau" :)

MiaMik ja Ida 10kk

Vierailija
55/55 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finnkino.fi/events/babybio/

Me oltais ainakin lähdössä ja Karssulikin (jos toivutte)? Kaikki kynnelle kykenevät otetaan innolla mukaan :). Jos treffataan siinä Kinopalatsin edessä 9.45? Leffa alkaa 11, ovet aukeaa 10. Me halutaan saada " hyvät paikat" (= sellaset mistä D pääsee helposti turvalliseen paikkaan tepsuttelemaan, kun kyllästyy istumiseen). Meidät tunnistaa sinisävyisistä raattaista ja tosta asteen tummemmasta mukulasta :).

Jenni