Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä saada lastenhoitaja??

29.07.2007 |

elikäs mistä löydän lastenhoitajan esikoiselle siksi aikaan kun minulla tulee lähtö sairaalaan??

asun lappeenrannassa jossa en tunne ketään ja mies on työ reissulla juuri nämä viikat viikot!

antakaa jotain vinkkejä jos tiedätte! mitä teen??

ankka 37+5

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne ketään kaupungista (naapurit, miehen työkaverit, tutut?), niin ehkä voisit ottaa yhteyttä Mll:n lastenhoitopalveluun ja kysyä saisitko vaikka parin kaupungissa asuvan hoitajan yhteystiedot ja kysyisit heiltä voitko ottaa yhteyttä jos sairaalaan lähtö tulee niin että olet yksin lapsen kanssa? Tarvittaessa voisit pyytää etukäteen hoitamaan esikoista joku kerta pariksi tunniksi käydessäsi jossakin niin olisi kaikilla luottavaisempi olo. Ja kai lapsen voi pakko tilanteessa ottaa sairaalaankin mukaan, tuskin ulos heittävät vaan koittavat keksiä jonkun paikan...Ei ole kyllä kokemusta.

Vierailija
2/3 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunako olet sairaalassa?Mannerheimin lastensuojeluliitto on yksi mikä välittää hoitajia.Entäpä sukulaiset, ystävät ,kummit? ovatko kaikki niin kaukana ettet heitä voi hyödyntää?Minun vanhempani 50km päässä ja heitä joudun välillä hyödyntämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näin on että naapureita en tunne siis en ketään ja lähin sukulainen yli 200kilsan päässä..

olen siis asunut tässä talossa vasta reilu kuukauden.

täytyykin kysellä tuolta mll:stä

kiitos teille ku olette viittinyt vastailla. ehkä tämä tästä selviää vielä.

ankka