Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 19 ja hiljainen vauva

29.07.2007 |

Onko muita, joiden vauva ei vielä näillä viikoilla melskaa kamalasti?

Mua pelottaa kun liikkeet oon tuntenut jo 4 viikkoa mutta edelleen vauva tosi rauhallinen liikkuja... Kiitos jos joku vastaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkut aina puuttuneet. Vauvan liikehdintä ollut lähinnä muljahtelua ja möngerrystä. Terveitä lapsia ovat olleet ja tämä vielä vatsassakin oleva toivon mukaan on.

Vierailija
2/6 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut koko raskauden varsin rauhallinen vauva, ei mikään hirmu myllääjä. Noilla viikoilla, ja vielä myöhemminkin, hänellä myös oli useita liikkeettömiäkin päiviä (tai siis päiviä, jolloin minä en tuntenut mitään, otti sen verran iisisti, ja kun pienemmät liikahdukset eivät tunnu ennen kuin aika loppuvaiheessa). Pari kertaa joskus 24.-26. viikkojen tienoilla tunsin esim. kuperkeikkoja, ja toki hän joskus potkiikin, mutta aika vähän. Liikkeet ovat enimmäkseen sellaista kääntelehtimistä ja ojentelua. Nyt lopussa, kun tilaa on enää vähän, liikkeet ovat tosi onnettomia, saan vähän väliä olla niitä tarkkailemassa ja laskemassa. Ja silti luotan, että loppuun asti menee hyvin :)!

t. Tassu rv 42 (syntyis jo)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt menossa kolmas raskaus ja olen ihmetellyt, kun liikkeet ovat tuntuneet tosi paljon vaimeampina tällä kertaa. Ultrassa syy selvisi: istukka on tällä kertaa edessä.

Vierailija
4/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, voi johtua ihan siitäkin että vauvalla on tuolloin vielä paljon tilaa liikkua ja olla niin ettet tunne potkuja/liikehdintää välttämättä. Kyllä ne siitä vahvistuvat kun vauva kasvaa ja tila vähenee.

Vierailija
5/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hiljainen päivä oli ja liikeet ei ole voimistuneet paljoakaan, saatika sitten lisääntyneet. Np -ultrassa köllötteli ultraajan mukaan hyvin terveen oloinen vauva, vaikka minua huolestutti, kun vauva ei tehnyt kuperkeikkoja tms. vilkutteli ja potkiskeli kyllä. Mietin, olikohan kuopukseni vaan niin vilkas masussa, että tämä tuntuu liiankin rauhalliselta. Esikoisen liikeistä en niin muista enää, alkoivat tuntumaanki varmasti paljon myöhemmin. Huomenna rakenneultra, jospahuoli helpottaisi.

Doshijas 20+0

Vierailija
6/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! odottelen esikoista nyt rv 33 ja tulokas himoliikkuja nykyään.

Aloin tuntemaan ensimmäisiä liikkeitä rv 20 tienoilla ja todellakin ne olivat kuin höyhenen sipaisuja tai pieniä ilmakuplia...itsekin olin huolissaan että eikö pikkuinen liiku kunnolla, mutta kyllä se siitä on reipastunut. Istukka takaseinässä mulla. Odottele ja seuraile rauhassa. :) onnellista odotusta!