Onko kukaan jättänyt menemättä lääkäriin angiinan takia?
Tuliko mitään jälkitautia? Hitto, nyt iski kuume ja en tiedä miten jaksan lähtee kaupunkiin asti lääkäriin huojumaan huomenna...pakko kai se on vaikka taju lähtis...
Kommentit (6)
ja päätin potea kotona ilman lääkäriin menoa. 2 vrk kuumeen nousemisen jälkeen aamulla mulla oli naama ihan punainen, silmät turvoksissa ja lantion seutu täynnä pientä punaista näppyä. Meni lääkäriin ja mulle oli tullut tulirokko. On kuulemma sama aiheuttaja.
mutta rauhaset turvoksissa leuan alta, valkoiset pilkut kurkussa, kipee pää jota sattuu kääntää ja nyt vielä kuume. Eikä mulla niinä parina kertana ole ollut ees kuumetta tai valkoisia pilkkuja kun on angiina ollut...ollut vaan pikkusen kurkku kipeä ja sairastuttanut muut ympäriltä kun en ole tajunnut sen olevan angiinaa.
Tulirokko-juttu oli hurja. Täytyy muistaa, kun sairastuu seuraavan kerran. :O
Ja niinhän siinä kävi että tauti kehitti sitten vielä kurkkupaiseen siihen ja sen puhkaiseminen oli jotain niin kamalaa etten kamalampaa tiedä. Joten suosittelen hoitoa ajoissa, ettei tarvii tollaisista kärsiä.
vasta lauantaina myöhään illalla palattuamme reissusta huomasin nuo pilkut risoissa. Ja äsken huomasin kuumeen. Ajattelin huomenna mennä lekuriin, mutta kuume pistää olon heikoksi...ei ole edes kunnon droppia siihen. Ja pitäs tosiaan mennä useampi kilsa kaupunkiin.
Minkälaista se oli kun mätäpaise tuli? Ilmestyikö nopeasti ja oliko hengitysvaikeuksia?
T:ap
En usko, että kovin kepeästi menee vain ohi, jos asiaa ei ajattele. Oletko varma, että juuri angiinaa?