Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on lapsen RASITTAVIN ikä? Siis aikuisen kannalta.

Vierailija
29.07.2007 |

Minusta yksi vuotta ja risat. ARRRRGGGH! Hermot menee. Päässä ei yhtäkään järkevää ajatusta mutta jalat kantaa! Jos oma tarkkaavaisuus herpoaa hetkeksikin niin vähintään on sormet oven välissä jollei sitten jo kallo halki. Leluja on seitsemänsataayhdeksänkymmentäkolme mutta ne eivät kiinnosta pätkääkään, ainoa joka kiinnostaa on kaiken kielletyn sörssiminen, vanhempien kännyköiden ja kommunikaattoreiden viskominen vessanpönttöön tai parvekkeelta alas. Päiväunia ei nukuta enää kuin puolitoista tuntia ja muu aika mennään satakymmenen lasissa aamusta iltaan.

Tulispa tuokin jo kolmen vuoden uhmaikään niinkuin isosiskonsa niin mulla olisi tuhat kertaa helpompaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheesti ongelmia ja stressiä. argh!

Vierailija
2/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkemmin siis se vaihe, kun lapsi on juuri oppinut kävelemään ja saa juosta koko ajan perässä... Tosin mulla vanhin vasta 6 v., joten en tiedä, että onko pahempaa tulossa. Veikkaisin murrosikää... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin 29-vuotiaitten lasten äiti

Vierailija
4/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluu sitä ja haluu tätä, komentaa, ottaa stressiä/ongelmaa kaikista asioista. mieliala vaihtelee tiuhaan tahtiin......jne.

Vierailija
5/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki teinit on hankalia. ite en ollu. =) ja muutin pois kotolta kun olin 16v joten ei mun vanhemmat on joutunu " kärsiä" mun sekoilusta ja kiukkuilusta.

Vierailija
6/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit ehkä helpottaa pikkasen

Vierailija
7/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, äiti mee pois, en halua, mutta tahdonpas kuitenkin. Tavarat lentää ja karkaillaan. 1v. oli vielä helppo tähän verrattuna....

Vierailija
8/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla hirveä uhma. kamala raivo on pojassa.

Vierailija
9/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiasta nyt jaksoi vielä kantaakin pois kielletystä paikasta, mutta uhmakohtauksen saanut rimpuileva 2,5-vuotias on aika lailla haastavampi.

Vierailija
10/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille vanhemmuus on aina rasite.

Vierailija
11/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täystuho. Ei kyllä ole ikävä niitä aikoja. Huoh.

Vierailija
12/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista syistä kuin muillakin. Uhmaaja ei kuitenkaan niele kaikkea mahdollista maasta, uita sormiaan vessanpöntössä tms.

Vierailija
13/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä kakkosena tulee 13-14-vuotiaan murrosikä, se on myös yhtä helvettiä pahimmillaan.

Vierailija
14/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisille vanhemmuus on aina rasite.

Vierailija
15/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät, touhuavat, sotkevat, kiipeävät, putoavat, juoksevat, kaatuvat ja muuten satuttavat joka hemmetin hetki. Ei mitään järkeä ja paljon vauhtia.

Mutta ovat nuo tuon ikäiset mini-ihmiset kyllä hirveän hellyttäviä ja hauskojakin, toisaalta :)

Vierailija
16/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilastot kuitenkin kertovat, että murrosikäisten kouluongelmat, alkoholi&huumeet, rikokset, itsemurhat jne. on ehdottomasti yleisempiä poikien kohdalla. Onkohan niin, että oman murrosikänsä naiset muistavat tavattoman hankalina, eikä ehkä ajatella, että pojat olisivat olleet ongelmaisia...

Vierailija
17/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka oikeastaan jatkuu n. 4-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen on ollut helpompaa jokaisen kanssa.

Lapset nyt 5v, 7v ja 9v.

Vierailija
18/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemään oppinut 9 kk:n ikäinen on melkoinen täystuho (varsinkin itselleen), kun taas 1 v 3 kk:n iässä ekat askeleensa ottava jo paljon harkitsevampi. Kontaten/ryömien ei kuitenkaan ehdi ihan niin moneen paikaan kuin kävellen/juosten...

Vierailija
19/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20+ Luulevat tietävänsä elämästä kaiken ja pyh.

Vierailija
20/30 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pahin, sitten 3v uhmis ja vikaksi meidän ikiliikkujatäystuho tyttö 1v.