Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla menee jalat veteläksi kun näen tumman miehen, meneekö teillä?

Vierailija
29.07.2007 |

Ihanat ruskeat silmät, joihin voisi tuijottaa ikuisuuden, tumma iho ja tumma tukka, kyllä se tällaisen maalaistytön saa ihan pyörryksiin. Suosittelen matkailemaan vaikkapa Turkissa tai Tunisiassa! Sieltä löytyy sellaista mieskomeutta, että koko loma menee miehiä ihaillessa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti ei turkkilaista! pidön tummahiuksisista miehistä, mutta suomalaisista!

Vierailija
2/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen täytyy sanoa, että tummat miehet on mun makuun, mutta olen päättänyt, että yhteenkään semmoseen en enää sekoa. Mutta on ne niin hyvännäkösiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään turkkilaisia, mustaihoisia tai muita vastaan, mutta se ei ole ulkonäkönä mitenkään erityisesti koskaan muhun vedonnut. Yksilöstähän se lopulta on kiinni, mutta noi yleisesti pohjoismaalaisen näköiset saa mun jalkani veteliksi paljon helpommin.

Vierailija
4/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, karvaisia ja hikisiä sovinistisikoja - minä tykkään siisteistä vaaleista suomalaismiehistä!

Vierailija
5/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat miehet todellakin saa mun jalat velliksi. Terveisin 8 vuotta turkkilaisen miehen kanssa naimisissa ollut. Ja ne on muuten sairaan hyviä sängyssä, no onhan niillä naisiakin useita tuhansia turistikohteissa.

Vierailija
6/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jostain tunisialaisista tai marokkolaisista löydän harvoin silmiini miestä, joka miellyttäisi. Kovan näköisiä paksuine kulmakarvoineen. Tykkään kyllä tummista, mutta vähemmän kuin jotkut arabit. Albanialaiset, kreikkalaiset, italialaiset - ne saa paremminkin pääni kääntymään, mutta todellakaan niistä puoletkaan! Vaaleista en juuri tykkää (ristiverisistä kyllä) ja mustat miehet ei kiinnosta vähääkään.

Vierailija
7/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääni kääntymään niin tummapa se yleensä taitaa olla..

erilaisuus varmaan viehättää.

Vierailija
8/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun on vielä kieliongelma (eli ei puhuta samaa kieltä eikä mies osaa englantiakaan hyvin), näistä miehistä tulee vähän tyhmä kuva ja itselläni äly on olennainen osa sitä, joka saa minun jalkani veteliksi.