Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita huijattu

Vierailija
13.10.2008 |

Eli ostin rattaar yksityishenkilöltä ja sovittiin toimitus matkahuollon kautta. Myyjä lupasi toimittaa rattaat tänä aamuna. Ei kuulunut lunastuskoodia eikä mitään muutakaan joten olen yrittänyt soittaa ja mailata. Tymänä maksoin tuotteen etukäteen. Pelkään siis että tyyppi on huijannut mua jaen koskaan saakaan rattaita. Onkohan toivoa saada rahat takaisin, siis pitääkö mun tehdä rikosilmoitus?

Tietysti voi olla että hän jostain syystä on ollut estynyt tänään, eikä päässyt nettiin tai puhelimeen, mutta epäilen. Tulin vaan niin surulliseksi, itse en koskaan huijaisi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä vielä vaadin ehdon, että tuote on kuvatunlaisessa kunnossa, tai kauppa purkaantuu

kyllähän tota tapahtuu

Vierailija
2/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä ostan on kädessäni konkreettisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei ala kuulumaan rattaita niin poliisin puheille.

Vierailija
4/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään lähettele mitään ennenkuin maksu on tililläni, että suo siellä, vetelä täällä......Kuinkahan moni jättäisi maksamatta, jos tavara tulisi ennen maksua tai maksua saisi odottaa tovin jos toisenkin (maksaa kun jaksaa)?

Vierailija
5/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmista vielä ap

Vierailija
6/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ottaa se jos paketti tulee,

mun ex-kundikaveri tilais kerran jonkun vahvistimen tms ja siellä paketissa oli tyyliin tiiliskivi tai joku, en nyt muista mikä mutta kyllä matkahuolto rahat otti kun ei niitä paketteja saa aukoa ennen ku on maksanut :D

Vierailija
7/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "ymmärsin meidän sopineen rattaiden toimituksesta tänään 13.10. Toivon rattaiden saapuvan sovittuun tapaan 7 päivän kuluessa, jonka jälkeen joudun ottamaan yhteyttä viranomaiseen. Olen pahoillani asiasta ja toivon rattaiden saapuvan pian sovitussa kunnossa. Ystävällisesti, nn".

Näin annat tyypille reagointiaikaa ja toisaalta viimeisen varoituksen. Jos ei "sana kuulu", menet tekemään rikosilmoituksen. Printtaa sitä varten s-postikirjeenvaihto tms. sekä tiliote, josta näkyy maksamasi summa sekä kaikki muu info myyjästä ja tuotteesta.

Vierailija
8/10 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostin rattaar yksityishenkilöltä ja sovittiin toimitus matkahuollon kautta. Myyjä lupasi toimittaa rattaat tänä aamuna. Ei kuulunut lunastuskoodia eikä mitään muutakaan joten olen yrittänyt soittaa ja mailata. Tymänä maksoin tuotteen etukäteen. Pelkään siis että tyyppi on huijannut mua jaen koskaan saakaan rattaita. Onkohan toivoa saada rahat takaisin, siis pitääkö mun tehdä rikosilmoitus?

Tietysti voi olla että hän jostain syystä on ollut estynyt tänään, eikä päässyt nettiin tai puhelimeen, mutta epäilen. Tulin vaan niin surulliseksi, itse en koskaan huijaisi

.

käy tekemässä rikosilmoitus

Vierailija
9/10 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ei tuotetta kuulu. itse en ikinä osta mitänä, näkemättä. Esim. matkahuollon kautta ostan tavaran niin, että maskan tuotteen vasta saatuani sen. Paikan päällä tarkistan kunnon jne, että tiedän saaneeni haluamani.

Noissa tilanteissa on vaikea kyllä saada rahoja takaisin, jos sattuu että sinua on huijattu. Myyjällä saattaa olla väärä nimi, paikkakunta väärin, jne. Joten helppoa ei ole lähteä asiaa selvittelemään.:(

Vierailija
10/10 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus vasta 2 viikon kuluttua koska petoksen tunnusmerkit eivät täyty. Toimitusehtojen noudattamatta jättäminen ei ole petos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi