>>>>HEINÄKUISTEN LAUANTAI<<<<
Kommentit (7)
Tänään 41+0.
Miehellä viimeisiä lomapäiviä viedään ja se raukka kärsii selkäkivuista ettei pääse liikkeelle ollenkaan. Joten meikäläisen tehtävä on keksiä kahdenkeskistä tekemistä 4-vee uhmaikäiselle, jolle äidin ja isän naamat ovat tuleet kesän aikana aivan liian tutuiksi. Kaikki mitä ehdotetaan kivana tekemisenä, on tylsää, ja äiti ja isi hyvin usein on tyhmiä. Mutta ensiviikolla onneksi neiti pääsee mummon ja papan luokse leikkimään serkun kanssa. Kuienkin kun siitä kerrottiin että tämmöinen kiva juttu on tulossa, siihenkin tyttö tokaisi: " kiva, mutta musta nämä odotusjutut on ihan tylsiä. Aina mä joudun odottamaan kaikkea."
KÄÄÄÄÄÄK eli mikään ei kelpaa!!!!! Ja itselläkin hermoja kiristää tämä ns." yliaikaisuus" , joten joudun laskemaan sataan ainakin sata kertaa päivässä ja silti tuntuu että riidellään koko ajan...huh. tilitystä...
No. Kun vauvaa ei nyt kuulu, järkkäilen työjuttuja ja opintokuvioita tulevaisuuteen.
Voimia heinikset.
J.E.P. 41
Täällä supistellut neljästä lähtien n. 10 minsan välein, jolloin heräsin vessassa käymään. Alkkareihin tuli jotain vaaleanpunaista nestettä (lapsivettä?). Soitin sairaalaan ja sanoivat, että voisi mennä käymään. Eli lähdetään kohta. Peukut pystyyn, että vauva syntyisi tänään!
Leppis rv 41+1
...toivotaan että on synnytys käynnissä ja saat pian nyytin kainaloon.
Täällä olen muutaman päivän viettänyt hiljaiseloa kun ei ole ollut mitään kirjoitettavaa...lukenut olen muiden mietteitä ja kateellisena lukenut vauvauutisia.
Mutta kohta meillä kaikilla on se oma vauva sylissä :)
Itsellä on vielä neljä päivää niihin viikkoihin kun esikoinen syntyi (40+6) ja olen odottanut että tämä syntyy aikaisemmin. Hirveetä jos tämä menee sitäkin pidemmälle. Tänään ei ole mitään erikoista ohjelmassa joten olisi hyvä päivä synnyttää :) Ei vaan taida vauva ottaa toiveita vastaan vaan syntyy sit kun on valmis :)
Mutta nyt tilaa muillekkin!
Tsemppiä kaikille näihin viimeisiin hetkiin ja päiviin! Onnea kaikille vauvan saaneille ja pitkää pinnaa meille vielä raskaana oleville tän odottelun kans!
-Beetta 40+2
Jotenkin silmät ovat avautuneet tähän päivään.
Poika on herättänyt 3-4 tunnin välein syömään. Ei osaa sitten tuttia ottaa tämä herra. Kaikille kolmelle tutti on ollut ehdoton juttu.
Isommat ovat vielä töpinöissään tulokkaasta joka vain nukkuu ja syö ja kakkaa. Neuvolasta kävi täti punnitsemassa vauvelia torstaina, hyvin kasvaa.
Mukavaa lauantaita...hiki virtaa vaikkei enää ole " möhkis" olo, kai ne on nuo hormonit jotka jyllää!!!
Suppareita jokaiselle niitä toivovalle!!
myytiäinen,iskä, 3 isompaa ja vauveli 9vrk
Keskiviiko aamuna synnytys käynnistettiin kl. 9.45 ja kl 21.45 syntyi meidän oma prinsessa.
Painoa tyttöllä oli 3870g ja pituutta 50cm.
Justiin kotiuduttiin ja nyt opettelemme vauvan hoitoa.
Kirjoittelen myöhemmin enemmän.
Sanna ja Vilma kohta 3 vrk
Täällä sitä ollaan valaankokoisena yhtenä kappaleena. Ei mitään toivoa mistään. Sain nukuttua hieman paremmin, mutta en kuitenkaan loistavasti. Mulla alkaa tää paino jo käymään kropan päälle. Tuntuu, ettei kyljellään pysty nukkumaan, kun paikat puutuu :-S
Illalla sain juosta veskissä muutamaan kertaan. Mutta taisi olla eilen syödyt luumut jotka tekivät tehtävänsä eikä supparit. tosin maha on aika usein ihan kivikova.
Saa nähdä pitääkö uni paikkaansa ja syntyykö vaavi huomenna. Oli niin todentuntuinen uni toissa yönä, et vois melkein ollakin enneuni.
Mutta pitää kai lähteä ulos. Veli on kaksostensa kanssa käymässä.
oasis 39+3 (tai 40+1)