Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojissa on sitten metkoja tyyppejä!

Vierailija
27.07.2007 |

Opiskeluaikoina tein paljon siivoojan hommia lisärahoituksen saamiseksi. Siivoojissa on kyllä sellaisia persoonia ja tarinoita, että oksat pois. Paljon mielenkiintoisempia ja jännempiä ihmisiä kuin hoitoalan tavikset (niitäkin hommia olen tehnyt paljon).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että siivoojat ovat varsinaisia kyyliä. Yksi kerran kysyi minulta, että onkos kylmä? Siis hyvin ikävään sävyyn. Mulla on aina paljon vaatteita päällä, kun olen palelevainen. Toinen kerran myös ikävään sävyyn: milloin oikein valmistut. Olet ollut täällä kauan.

Nämä siis todella ikävällä äänensävyllä. Monta muutakin kertaa olen huomannut heidän kyttäävän ja huomauttelevan milloin mistäkin. Huono kuva on tullut.

Opiskeluaikoinani olin rakennussiivoojana monella raksalla. Siellä oli juuri tuollaisia siivoojia, joista sinä kirjoitit.

Vierailija
2/3 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole siivoojan asia haukkua, jos hänestä opintoni kestävät. (En alkanut selittää, että perustin perheen tässä välillä.)

Sitten kerran siivooja siellä haukkui, että olen ajanut jalkakarvani pukuhuoneessa ja minun olisi siivottava se sotku. No en todellakaan ollut. Ilmeisesti hiuksia harjatessani oli hiusten latvoja katkeillut. Oli siihen aikaan hauraat hiukset permanentin vuoksi.

Kerran kävin heidän käyttämässään suihkussa, johon opiskelijoilla on täysi oikeus mennä. Siitäkin tuli noottia. He olivat omineet sen itselleen, vaikka hyvin tiesivät, että ei se heidän yksin ole.

Jne. Siellä on oudot siivoojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän.

Vietteli sit ihan muita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän