Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Vähäinen lapsivesi
27.07.2007 |
Moi!
Tänään neuvolassa terveydenhoitaja sanoi, että hänen mielestään minulla on vähän lapsivettä. Hän ei kuitenkaan pistänyt lähetettä äitipolille. Onko kellään kokemusta vähäisestä lapsivedestä? Mitä se voi tarkoittaa? Olen rv 34..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Tarkkaan en tiedä, mitä kaikkea lapsiveden vähäinen määrä voi aiheuttaa, mutta kyllä siihen käsittääkseni suhtaudutaan tietyllä vakavuudella sairaalassa, esim. synnytys voidaan käynnistää jo aikaisemmin jos vettä on liian vähän. Ilmeisesti terveydenhoitaja ei pitänyt lapsiveden määrää sinulla kuitenkaan liian vähäisenä, kun ei esittänyt jatkotoimenpiteitä, mutta oman mielenrauhan vuoksi luulen, että varmaan vastaavassa tilanteessa soittaisin päivystyspolille ja kysyisin heidän kantaansa asiaan - pitääkö tutkia ja jos kyllä, kuinka kiireellä. Saat varmasti paremman olon kun voit puhua asiasta jonkun asiantuntijan kanssa, ja kyllä sinut varmasti otetaan tutkittavaksikin, jos tilanne vaikuttaa huonolta tai vaivaa sinua pahasti. Onhan sekin tärkeää, että itse olet rauhallinen ja voit hyvin odottaessasi.
Voimia toivottaa
Tassu