Oletko pitänyt töistä ikinä rokulipäivää kankkusen takia?
Kommentit (4)
olin viikonlopputyössä ihan kahelilla pariskunnalla. launatai oli ollut ihan hullu päivä, jälkeenpäin olen ajatellut että ihmeelliseen paskaan olen nuorena suostunut. työpäivä helvetistä siis. olin itkuinen ja väsynyt kun kaveri soitteli ja pyysi yksille.
riehakas ravintolatunnelma piristi mukavasti, eikä yhdet jääneet yksiin.
aamulla soitin " kipeänä" työnantajalle, eikä mun tarvinnut kuin esitellä itseni niin hän äänestä päätteli etten ole työkunnossa. säästyi multa valehtelemisen vaiva kun vain myönsin oikeaski hänen olettamuksen etten pääse töihin.
MUTTA. vaikkei krapulaltani asiaa siinä aamulla huomannut, niin olin kuin olinkin myös vilustuttanut itseni reissullani, ja olin seuraavan viikon oikeasti sairaana.
Olen montakin.. ennen silloin joskus kun ei ollut lapsia ja tuli vielä juhlitttua.. mitäs sitten. ei se maailma siihen kaadu. kuhan ei ole joka maanantaista.. suomalaiset niin vitun tunnollisia kuvittelee että työpaikat kaatuu kun yks ihminen sairaana.
pitää myös osata nauttia elämästä!!!
Ja tiedätkö, että ainakin meillä muut raatavat ja joutuvat joskus ylitöihinkin korvatakseen sen sairaana olevan työpanoksen. Eli kyllä V******aa sun kaltaiset! Ei sillä, että meille tuollaista töihin otettaisiinkaan.
Vierailija:
Olen montakin.. ennen silloin joskus kun ei ollut lapsia ja tuli vielä juhlitttua.. mitäs sitten. ei se maailma siihen kaadu. kuhan ei ole joka maanantaista.. suomalaiset niin vitun tunnollisia kuvittelee että työpaikat kaatuu kun yks ihminen sairaana.pitää myös osata nauttia elämästä!!!
ja yleensä kyllä firman juhlien jälkeen että ei sen puoleen