Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva paino 155cm pituiselle naiselle?

Vierailija
27.07.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOISET TYKKÄÄ MUHKUMMASTA!

Vierailija
2/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun painoin 46kg oli olo hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että alle 50 kg?

Oletteko kommentoijat itse 155 cm vai arvioitteko vaan. Asia ei mene ihan niin yksioikoisesti...

Itse olen 155 cm ja olen sopiva ja sopusuhtainen kun painan sellaiset 53-54 kg. 57 kg menee sellainen raja että alan katsoa mitä suuhuni pistän mutten silloinkaan ole mitenkään paksu.

Olen harrastanut teininä telinevoimistelua ja painoin silloin 45 kg enimmillään ja olin aivan anorektinen. Tottakai on tosi hentorakenteisia aikuisiakin jotka saattaa olla ok noissa painoluokissa mutta ei varmaan ihan yleisesti.

Laskekaa vaikka painoindeksistä.

Vierailija
4/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 11

Vierailija
5/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuulen kommentteja hoikkuudestani, vaikka painoindeksin mukaan olen täysin normaali. Olen lisäksi hyvin siroluinen, joten luutkaan eivät paina. Ennen lapsia olin normaalisti 43-45 kg, mutta aika aneemisen näköinen. Nyt kun vertaan valokuvista, niin parempi näin.

Vierailija
6/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sinä ja sun 42 kg, haloo! Toki anorektiset mallit ovat minusta kauniita katsella, mutta eivät todellisia. Mutta ite tykkään olla vahva enkä hento. Body pumpissa syväkyykyssä 15 kg/pääty ja askelkyykyssä 12.5 kg/pääty... harvat miehetkään tekee näillä painoilla, joten tosiaan olen pippurinen vaikka pieni, enkä mikään paksukainen ;)

Vierailija
7/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus todella hoikka. Nytkin olen, mutta ainoastaan toisen lapsen jälkeen (kokooni nähden iso lapsi) on jäänyt löysä maha.

Vierailija
8/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokemuksia:

painon 48-51 kg, kun harrastin kilpaurheilua ja olin todella hoikka

Nyt painan 54-57 kg ja olen mielestani hoikka, sopusuhtainen

Vierailija
9/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

153cm ja painan 48kg, näytän TODELLA hoikalta ja en ole kertaakaan käynyt lääkärissä niin, ettei olisi kehoitettu lihomaan hiukan, ja epikriiseissäkin aina lukee, että todella hoikka nuori nainen.

Niin, jokunen vuosi sitten painoin 43kg ja olin aivan anorektisen näköinen, suorastaan kamalan.

Vierailija
10/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen alle menevä paino on jo alipainoa. Normaali painoindeksi 20-25 tulee tuolla pituudella kilojen 48-60 välille.

Itse painan 49-50 kiloa ja olen 153 cm pitkä. Ihan sopivana itseni näen. Laihduttaa en ainakaan ole ajatellut.

Vierailija
11/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjalta tuntuu että painaisi jopa 50 kg.. ehkä se on se, mihin tottuu.

Vierailija
12/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tosiaan tiedä, että painoindeksi " valehtelee" kun on lyhyistä kyse? Saa olla ihan pulskakin ja silti indeksin mukaan on normaali.

Eikä ole terveydenhuoltohenkilökunta KOSKAAN moittinut liian laihaksi, ei edes silloin kun opiskeluaikoina painoin 40 kg. Silloinkin söin ihan tavallisesti, joskaan en paljon herkkuja enkä juuri liikkunut (eli ei ollut lihaksiakaan painoa lisäämässä).

Nyt painan 44 ja treenaan salilla, tosin syön paljon herkkujakin...

Onneksi pääsen halutessani 42:een aika helposti, dieettiä hieman vaan.

Isoimmillani ekaa odottaessani loppuraskaudessa meni 50 kg rikki, tokasta ei mennyt edes 50 rikki. En voi tajuta, että joku pituiseni painaisi 50kg tai yli ihan normaalisti! Itselläni oli varmasti tosi tukala olo, kun 45kin on jo liikaa. Pienikokoisella kyllä kilon, parin vaihtelu tuntuu heti.

Ja sille, joka oli yli 50 kg ja kehuskeli lihaksillaan - mennään vaikka heti testaamaan, nostan varmasti enemmän kuin sinä.

Vierailija
13/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt mielestäni normaalipainoinen, haluaisin painaa 46 kiloa, joka on minun ihannepainoni.

Mielestäni se paino rippuu ihan pitkälti siitä, minkälainen ruumiinmuoto on. Itse olen siis tosi lyhyt, mutta sirorakenteinen, saisin painaa enemmänkin ilman, että näytän lihavalta.

Vierailija
14/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo ylipainoinen. 155/49, luulin olevani täysin sopiva!

Vierailija
15/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitini kanssa samanpituinen, 166 cm. Minulla normaalipaino on aikuisiällä (nyt n. 15 v ajan) ollut 57-58 kg ja liikun suht. paljon, eli mulla on lihaksia joka puolella mutta kiitos harrastusteni, erityisesti jaloissa. Olen siis omasta mielestä sopusuhtainen ja normaalivartaloinen.

Äitini " normaalipaino" oli aikaisemmin nippa nappa 50 kg, ja äiti oli itse siihen tyytyväinen. Minusta hän näytti kamalalle!!! Tikkujalat, leveä mutta lattana perse, nivelet selvästi törröllään käsissä ja jaloissa. Kuin hongankolistaja - varsinkin kun ryhti on huono ja vartalo lihakseton.

Nyt äiti painaa saman verran kuin minä, mutta sen paino on makkaroina vyötäröllä ja persauksissa.

Eli mitä haluan sanoa; paino lukuna ei kerro yhtikäs mitään, varsinkin kun liikuskellaan normaalipainon rajoissa (ali- ja ylipaino siis asia erikseen). Lihaksikas, hyväkuntoinen vartalo on mielestäni kaunis aina, olkoonkin painoindeksi 19,5 tai 21,5.

Mitäs te täällä painojanne kyselette pelkän pituuden perusteella, pistäkää kuva oheen niin sitten voi muut jotakin sanoakin :)

Vierailija
16/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lihaksia niin 44kin voi näyttää hyvältä

Vierailija
17/18 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pituus on 155cm ja painaisi 42kg painoindeksi olisi 17,5, eli aika alipainoinen.

Vierailija
18/18 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Olen aikuinen nainen . Hoikka , pienikokoinen, 155cm ja 43-44 kg. Lapsia yli 5 ja lapsenlapsiakin on. Koskaan en ole laihduttanut , olen liikkuvainen ja lihaksikas. Syön 7-8 kertaa päivässä...elimistö tykkää. Kaikki olemme erilaisia, mutta elämäntapa ja ravinto näkyvät kropassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän