Myöhästelijät, mikä teitä riivaa?!
Aivan älyttömän rasittavaa ja tahditonta on jatkuva myöhästely ja toisten odotuttaminen. Olemme lähdössä kaveriporukalla automatkalle kahdella autolla, puoliltapäivin oli sovittu lähtö meidän paikkakunnaltamme. Toisen auton omistaja soitti juuri ettei hän ole vielä lähtenytkään omalta paikkakunnaltaan( n. 100 km päästä )ja kaikki kamatkaan eivät ole vielä kasassa, hän tulee heti kun ehtii. Argh!
TODELLA epäkohteliasta!! Täällä me muut nyt sitten odotellaan, kaikki muut olivat jo hyvissä ajoin valmiina. Tämä tyyppi on muutenkin sellainen, että häntä saa aina odottaa ja joka paikasta hän myöhästelee. Töihinsä hän toisaalta kyllä ehtii, ihmettelen siis miksi kaikki muu aina tökkii?
Voisiko joku selittää, minä en ymmärrä tuollaista käytöstä?
Kommentit (7)
Mä en luottais krooniseen myöhästelijään, sellainen saisi mielestäni tulla perässä kun kerkiää.
Jos joku on aina tuollainen, se kannattaa tosin ottaa huomioon jo siinä vaiheessa, kun sovitaan järjestelyistä. Ikuinen myöhästelijä hoitakoot itsensä mökille tms. itse!
sellaisten kanssa hän yleensä skarppaa, ainakin jonkun aikaa. Mutta nyt kävi näin. :(
t. ap
koskaan sovi mitään sellaista, että olen riippuvainen näistä tyypeistä eli että menisimme samalla autolla tms.... Eli jos olemme lähdössä yhessä johonkin ja myöhästelijä ei ole ajoissa, lähdemme ilman häntä. Tietenkin se rajoittaa kanssakäymistä, mutta jos myöhästelijää aina odottelee, niin " vallankäyttö" jatkuu ikuisesti.
ja vallankäyttöä. Myöhästelijä saa tyydytystä (ei tietenkään välttämättä tiedostaen) siitä, että häntä odotetaan.
Mutta eikö ne myöhästelijät välitä, kuinka paljon ne loukkaa ja odotuttaa muita ihmisiä, herättävät siis negatiivisia tunteita sillä vallankäytöllään? Pitääkö niiden kanssa ottaa siis vaan kova linja käyttöön?
Eikö oo ketään mattimyöhäistä palstoilla? ;)
T. ap
He ajattelevat, että vielä ehtii, kunnes lopulta tulee liian kiire. Onhan tuo tosi törkeetä, jos on sovittu..